Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 14. prosince 2017

17ka #online total!

Vzhledem k mé daleké cestně, nechuti ke k obchoďákům (ta nechuť roste) a ještě větší nechuť k narvaným parkovištím, pořídil jsem všechno online. Totálně. Jo a taky totiž nesnáším kurýry. To jejich mezi 7:30 a 19:00 vám budeme doručovat a nebo za 2min jsem u vás a vy čekáte čtvrt hodiny jak trouba, aby nemusel čekat on...  nebo karty neberu... nemáte to přesně, nemám drobné atd. Prostě to dělaj hlavně.. no ti.

Vše si skoro nechám posílat na Zásilkovna.cz (nebo do firmy) a jednou za týden si to celé v klidu převezmu a převezu. 100% spokojenost. Mám to kousek od firmy, výdejní místo je náš klient a tak nikdy nemusím čekat frontu, na telefon to mám připravené a ještě dostanu kávičku. No kdo z vás to má? .)

Letošní vítězi kategorie eShop pro svěřenou důvěru:

  •  (nemůžu napsat, je to brand dárku /tečka cé zet/)
  •  (nemůžu napsat, je to brand dárku /tečka cé zet/)
  • Megaknihy.cz
  • Toys4you.cz
  • Albatros.cz
  • Conrad.cz
  • DX.com
  • Hudy.cz
  • Dráčik.cz

Něco jsem již letos kupoval na Alza.cz a CZC.cz ... smolíka mají stále MALL.cz a Bonami.cz ... trošku mě jěště lehtá zkusit něco ze ZOOT.cz (a nebo jako s oblibou hned 27.12.)

Žádné komentáře: