![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh0wuqaBpezpXtfsmvKwD5XSbhcWwmQjYbl1T_OIFccowk3HYXHcvIidfuHRBKlqmiDw9s5SP7gqja2hNYCGxamtsvKkGga6RR5S1PGobawxPo3jEVGzfInxwgOFz4sPL53GlTlbPKNKck/s400/blog_csa_ukrajina.jpg)
V březnu záměr s Ukrajinou zveřejnila ČSA formou tiskové zprávy a na Ministerstu dopravy požádala o přidělení přepravních práv pro Donětsk a Lvov. Troufnu si tvrdit, že let z Varů do Kyjeva bude následovat, neboť Aerosvit prodává zpáteční letentu za 510USD... taková linka se ČSA vyplatí více, než se "mlátit" na Anglii nebo Itálii s Easyjetem a Smartwingama.
Proč si myslím, že ČSA bude úspěšná?
1./ ČSA nabídne svoji sedačkovou kapacitu partnerům v rámci SkyTeam... ze západních partnerů - Alitalia, AirFrance nebo KLM - nikdo do uvedených měst nelétá.
2./ Pro Ukrajince je Praha zajímavá a tedy i přestup v Praze. Do zmíněných letišť z "velkých" Aliancí lítá jen Austrian a Lufthansa a pak samozřejmě výtečné spojení do Kyjeva a Moskvy.
3./ Minimální konkurence do ČR (díky mezinárodní smlouvě zde) a možnost taky vysoké výtěžnosti. ČSA mají navíc zkušenost z letů do Kyjeva (denně) a Oděssy (denně).
A proč se to hodí nám cestujícím?
1./ Variabilita v rámci Ukrajiny (časově asi moc ne, protože předpokládám jejich odlet ve "východní frekvenci", tedy mezi 11-12 ... noční let s návazností na Kyjev by byl super).
2./ Cena. Předpokládám code-share a pozdeji i vlastní spoj Aerosvitu... (minimálně 100míst s Embaerem) a tím pádem možnost kombinovaného letu do Kyjeva.. myslím, že brzo bude existovat i cena kolem 300USD. Přes ODS to již vychází často levnějí než přímo.
Žádné komentáře:
Okomentovat