Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 4. srpna 2022

Orszag Apartmanhaz přes Booking.com? Proděláte skoro 50%. Hotely.cz !

Jsem věrný zákazník Booking.com i přes občasné úblby. Pokrývají celý svět a není potřeba moc hledat. Což je ale škoda, protože jejich nabídka není vždy nejlepší. Navíc, Booking má řadu další firem, o kterých možná ani nevíte. (kdo je kdo v ubytování?) Myslet si, že třeba Agoda... tak ne :-)

Občas i vyzkouším někoho jiného, včera jsem fakt musel. Poslední dobou si projíždím vybraný hotel ještě přes Google Maps, kde ukazují, kdo všechno a za kolik nabízí. Funguje to.

Pro třetí rábskou odyseu jsme vybrali zastávku v Zalakarosu a mě tak zůstala čestná funkce, najít ubytko.... tak jsem hledal. A našel. Rozdíl 46,4% pro stejný termín, počet osob, storno podmínek atd. WTF! To jsem neváhal a objednal to přes Hotely.cz a slibuji, že se na ně budu dívat vždy, když pojedu někam, kde mají pokrytí..... Co nabízí Booking.com za 15.898Kč jsem mohl pořídit za 10.861Kč. Nakonec jsem vzal ještě něco úplně jiného, co ani na Bookingu nebylo.....



 

Žádné komentáře: