Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 2. srpna 2022

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

 Včera jsem na twitteru (díky @jaroslav73) našel obrázek prý nejdelší pěší trasy světa. Z nudy jsem koukal, kudy vede a zjistil, že jsem ji již na několika místech protl. Jak jste na tom vy?

Kdo by se chtěl vydat, čeká ho cca 4300km chůze... při 20km pochodu za den je to krásný téměř rok... předpokládám i nějaké krátké pauzy . Pro milovníky sčítání kroků a uzavírání kroužků a dalších výzev na chytrých hodinkách naprostá lahůdka. 

Kde jsem trasu protl:

Národní park Chobe v Botswaně a přejezd přes řeku u Kasane - Kazungula (krásný popis v mém cestopisu). Kdo jde po trase, tudy musí překročit.

Hurgada a Šarm El Šejch - ano, to byla ta první a poslední nepovedená dovolená s Blue Style.


Samara - především díky služebním cestám do Avtovazu

Krasnojarsk
Severobajkalsk - tyto dvě ruská města jsem projel po spojnici po BAMu



Takže sedm totál napřímo a třeba v Izraeli hodně blízko.

Kolik vy?



Žádné komentáře: