Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 15. srpna 2022

Revolut je cestovatelská láska

 Propadl jsem kouzlu Revolutky. A až se stydím, že jsem si na to nenašel čas dříve. Dneska jsem měl maličko čas experimentovat s převodem 58.800 HUF za ubytko v Maďarsku. Neříkám, že je to na zbohatnutí, jenže... platím letenky, ubytka, dálniční známky, budu tankovat. Ročně to pro mě pár tisíc určitě bude, jsem cestovatel a takto může jít KB krásně k šípku. (ani se nechci podívat, o kolik jsem přišel při objednání a platbě za podzimní prázdniny... dvojka minimálně tipuji :-( ) Jediné, co to stojí, je asi minuta času....

Notabene, když to mám krásně v mobilu, dobíjím si to v CZK přes kreditku..... líbí se mi i sharing nákladů a rychlé posílání částek. Prostě Revolutka je taková moje malá virtuální peněženka, ve které mám už EUR, PLN, HUF, HRK a samozřejmě CZK. Pecička!

Dneska jsem stihl už 4x nákup různých valut a jejich převody a to se ještě chystám na převod za hotel v Gambii.

Níže vidíte krásný příklad 3.754CZK v KB vs 3.622Kč s Revolutem za nákup 58.800HUFů. XE.com ukazuje převod 3.602CZK tudíž právě nejblíže Revolutce.


Žádné komentáře: