Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 6. září 2020

REPORT: Tak já to mám RÁB

 

Nepatřím k velkým milovníkům Chorvatska, ta země mě nikdy pořádně nedokázala očarovat. Možná jí bylo člověk i přesycena chybělo mu takové to napětí, očekávání. Vlastně ani nedokážu spočítat, kolikrát jsme s našima na Makarské byli, o Hvaru z 1986 si vyprávíme pořád. Vlastně i naše děti byly na svých prvních dovolených v Chorvatsku. E v Zatonu, M ve Slanu. Pro mě Chorvatsko je vždy taková pojistka, když nevíš kam, vyraz tam. Ale nezapomeň boty na ježky, řízek a paštiku… ať nevybočuješ z davu.

Na oblázky a skály se mi letos moc nechtělo, ale kam se hrnout letadlem v době covidové, nejistot plno. Ano, jsem cestovatel, dokážu si poradit.. Ale s dětmi se vám nechce. Nechce čekat ve frontách, dodržovat řadu prokaranténích a dalších kokotských opatření a neustále běhat v roušce. Zkrátka, plno rizik a proto volíme trip autem.

Dovolenou objednáváme těsně před odjezdem. Padla varianta jet ve skupině a tak volím ubytování dle mého výběru, apartmán 20m od moře na ostrově Ráb. Ano, ostrov nemá třeba tolik lidí, bude tam klid a menší riziko. A volba to byla skvělá. Především, Ráb má písečné pláže.  Ano, to je důvod proč ho milovat… nesnáším útesy s ježkama a oblázky. Jsem zhýčkaný cestovatel….


Jdeme na to!

Uherskou cestou tam 

Písečný The happy island Ráb

A prachobyčejně zpět


PS: Oficiální turistické stránky Rábu publikovali fotku z mého instagramu... takže malá hrdost :-)

2 komentáře:

polaskovaval řekl(a)...

No, mockrát díky za tip. :-) My letos chtěli jet právě do Chorvatska, ale díky koroně to bohužel nevyšlo. Dívala jsem se ale po nějakých destinacích, kde by nebylo až tak moc turistů a právě tento ostrov vypadá jako ideální volba. :-)

mk řekl(a)...

101% doporučuji, pro mě úplně nový rozměr Chorvatska. Jedem letos opět, snad větší banda!