Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 30. srpna 2020

Sakra - RIP Lamax X10.1 - nevodotěsný :-( - zkažený podvodní výlet za rybkama


Ano, je to tak. 

Rozbila se mi již druhá Lamax outdoor kamerka. Po první, Lamax X7 Mira (sloužila fakt dlouho a odešlo tlačítko), tentokráte novější X10.1.  Měla být nerozbitná, ale ejhle. Při běžném šnorchlování do ní natekla voda (fakt jsem se několikrát ujistil, že je dobře zadělaná), škytla, blikla a je s ní konec. Přitom v propozicích měla vydržet až do 40m pod vodou. 

Největší mrzení samozřejmě mám z toho, že se rozbila při rozcvičce. Při rozšnorchlování u nás na pláži. Další dny, na které jsem měl objednanou loď jsem ji již neměl a nemám tak ani jednu podvodní fotku. To mě samozřejmě bude navždy mrzet.

Po Lamaxu mi tak doma zbyl pouze vak a adaptér.... za 5tis věru málo. Jo a taky dvě paměťové karty... kvůli kterým jsem si musel koupit čtečku, abych se vůbec na ty z Rábu dostal. X10 se zastavila na počtu fotek 74 a to posledních 10 je již hodně mázlých. Příště půjdu do něčeho bitelnějšího + ještě prodloužím záruku.

RIP LAMAX

 

Za brandem LAMAX stojí firma elem6 s.r.o. Mise elem6 s.r.o. je vyrobit vysoce kvalitní a aktuální spotřební elektroniku dostupnou všem za přijatelnou cenu. Se silným zaměřením na spokojenost zákazníků se všechny vlastníky a licencované značky snaží poskytnout uživateli nejvyšší úroveň služeb a záruku spokojenosti. To zahrnuje poskytování nejlepších možných nákupních zkušeností a zajištění toho, aby zákazník byl podporován po celou dobu životnosti produktu. -> Tak uvidíme....

Žádné komentáře: