Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 14. srpna 2020

Když knihy, rychle a online tak jedině Megaknihy.cz

 Nemá smysl pořád psát jen hejty. Letos se daleko více soustředím na pozitivní zkušenosti a jsem rád, že jich je víc než míň. Minulý týden mě poprosil kolega, zda bych mu nemohl půjčit knížku Rudý Zeman. Mě došlo, že jsem ji vlastně (tu svoji - vlastně daroval jsem jich mnohem víc, stejně jako Boss Babiš) daroval. No nic, člověk má dělat radosti, koupím mu ji. (a podpořím svého oblíbence Jardu Kmentu)

S Megaknihy.cz jsem měl vždy super zkušenost a tak ji kupuji tam (jen - když sem se tam doklikal z Heureky, dostal jsem lepší cenu, než když jsem tam šel napřímo). Status svítí skladem u dodavatele, očekávejte, že nám ji dá do 24h a my odesíláme. Byl pátek. Říkám si, úterý/středa ji mám. Omyl. Ještě v pátek mi přišla SMS od kurýra a v pondělí u mě. Bájo, super bájo!

Doporučuju!!!

Žádné komentáře: