Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 5. října 2022

Travel Hack: Luxusní místo v letadle aneb sedačka zdarma

 Ano, nejprve mě trošku mrzí, že mě to nenapadlo :-) Ale od toho je internet. Skvělý tip jsem našel na Facebookovém profilu Cestuj za KAČKU a link na příspěvek se mi nepodařilo, tak aspoň screen. Snad nevadí. Všechen credit této stránce.

Postup je jednoduchý:

  1. Letenky zásadně kupuj přímo u aerolinky, kašli na zahraniční přeprodejce (že jo Opodo) a dokonce i na ty české, opeřené. (Ano ty, Pelikáne)
  2. Při nákupu letenky neplať za sedadlo a riskni, co ti systém přidělí. (no v případě rodiny či cesty s dětma nic moc, ale pro solo cestovatele dostačující).
  3. Mezi vsuvka, pokud neplatíš v Kč, určitě zaplať Revolutkou! kurz je prostě boží.
  4. Jakmile se otevře checkin, v klidu se odbav na let/lety.
  5. Cca 4h před odletem simulujte nákup nové letenky do momentu, než se dostanete k plánu volných míst a udělejte si printscreen a nákup zrušte --> teď víte, jak je letadlo obsazené a na které místa není odbavení. Na 90% to tak zůstane.
  6. Po nástupu do letadla zaujměte místo dle vašeho výběru a tvařte se sebejistě. Na 90% to nikdo kontrolovat nebude :-)
  7. Pokud je letadlo plné, stále máte to "svoje" sedadlo....

Cestovatelka to má vyzkoušené v Ryanu, jde to i ve Wizzu.

Samozřejmě funguje i nástup jako poslední, ideálně aby hned po vás zaznělo "Boarding is completed" ... pak si prostě sednete, kde se vám líbí. Dost ale riskujete plné "biny" na zavazadla. Což pro mě blbý, já su velký.


A samozřejmě úsměv na rtu, jako každý travel hack nemusí vždy fungovat. Když vám to nevyjde, nevěste hlavu, příště štěstí mít budete.

Žádné komentáře: