- Na Pelikánu kupuji za dobrou cenu 3 letenky PRG-DUS-PRG same day return od Eurowings.
- Po potvrzení výběru letenky mi přiskakují před platbou, +904Kč za každou letenku, poplatky. Maličko jsem přehlídl, ale stejně cena byla dobrá.
- Dostávám potvrzení, fakturu, rozpis letů s upozorněním, že to není letenka a subjektem emailu "Potvrzení o přijetí objednávky - Eurowings" (blbost, ale pro celý příběh důležitá)
- Odlet byl v úterý. V pondělí ráno se snažím nalogovat přes rezervační číslo do své rezervace na stránkách Eurowings a udělat si online check in, marně :( Moje rezervace neexistuje.
- Loguji se do rezervace na stránkách Pelikána, rezervace existuje, ale ne s mojim emailem, ale vytvořili mi email. Píšu na něj... zkouším. Email na mě není přesměrován a odpovídá mi člověk z helpinky, který evidentně čte poštu, určenou pro majitele rezervace (asi jsem nečetl 20stránek VOP a nejsem to já....)
- Píšu na Pelikána. A docela rychle odepisují: Dobrý den pane xxxx, kontaktuji Vás v návaznosti na Váš e-mail ohledně check-inu k Vaší rezervaci s kódem 036FPJ. Není možné vykonat online check-in na stránkách letecké společnosti Eurowings. Vaše rezervace je v pořádku. V příloze tohoto e-mailu Vám posílám Vaše e-tickety. Je potřebné se dostavit na letiště alespoň 2 hodiny před odletem pro získání boarding passu. A druhý email, že opravdu chci z časových důvodů hlavně při návratu online checkin. Dobrý den, bohužel není možné vykonat předem online check-in z důvodu, že lety jsou operovány společností DELTAPAX. Vzhledem k tomu, že máte k objednávce dokoupená také podpalubní zavazadla, bylo by potřebné se v každém případě dostavit na přepážku na letišti. S pozdravem, Michaela Krajčová
- Poprvé slyším nějaké jméno DELTAPAX.
- Podruhé mě udivuje, proč jsem letenky dostal až po VYŽÁDÁNÍ???
- Přicházíme na letiště a čekáme.... páč zrovna ten den mají Eurowings akci "ulov prachy za velký příručák". Dostáváme boarding pasy..... žádám checkin i na odpolední let. Prý nás v systému nevidí a sama komentuje jako "to je teda divný". Ano, i jí to přijde divný. Vlastně všem, krom Pelikána.
- V DUS je fronta ještě parádnější, letenky taky dostáváme a domů dolétáme. Jako nadšenci mi však nedá, co to je to DELTAPAX a PROČ JÁ?
- Pokračuji v komunikaci s Pelikánem, který mi pořád odpovídá.
Dva poslední parádní WTF od Pelikána:
Dobrý deň, XYZ,
áno, letecký prepravca Eurowings online check-in umožňuje - avšak Váš let bol operovaný spoločnosťou DELTAPAX, ktorá má podmienky na check-in nastavené inak.
Ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie avšak jedná sa o interné podmienky leteckého preperavcu.
Ďakujeme a prajeme Vám príjemný deň.
S pozdravom
Kristína
Pořád nevím, co je to ten DELTAPAX a proč je to horší služba a jak jsem si ji sakra dobrovolně vybral? Nemyslím, že vybral!!!
Dobrý deň,
táto informácia nebola na stránke dostupná - spoločnosť patrí pod leteckého prepravcu Eurowings.
Je to rovnaký príklad ako keď je let operovaný prepravcom Buzz alebo Louda, ale spadá to pod Ryanair.
Číslo letu je spoločnosť Eurowings, avšak let bol operovaný Deltapax:
Taky se vám stalo, že když jste si koupili letenku u Laudy, tak vám nešel online checkin a neexistovali jste v rezervačním systému?
Doplňuji, že žádný kód letu Deltapax neexistuje a na voucheru normálně byly kódy EW.
Přikládám i fakturu od Pelikána, odkazující na doplňkové taxy a kód dopravce. Prostě EW a žádné Deltapax.
Žádné komentáře:
Okomentovat