Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 25. září 2022

Letiště Norimberk parkování

Pro naši další cestu na Tenerife jsem chytil super tarif u nově otevřené linky z Norimberka od Ryanairu. Cena super, jen s parkováním jsem se docela natrápil (každé ojro, dobré ojro). Musel jsem zapátra v paměti a podívat se, za kolik jsem poslední 2 roky v Německu parkoval... a fakt, Norimberk vede.

2022

67,45EUR (týden) Easyparking Norimberk a to ještě jsem získal 5% slevu jako registrovaný.

42EUR (týden) Park to fly24 - Lipsko - tady to moc doporučuji, velmi příjemný personál.


2021

30EUR (5dní) Park to fly24 - Lipsko

47EUR (6dní) Park King Munich

59EUR (6dní) Panda Parken Viden - a to jsem myslel, že dráž to nejde 

Parkování na letišti je kolikrát důležitý cestovatelský i logistický údaj a proto jej poctivě sleduji. Třeba dnes jsem potřeboval na úterní jednodenku. A to si u mě Aeropaking moc nešplhl. 722Kč i s promocodem v Comfor parkingu vs 450Kč v Goparkingu. Ale to jen na okraj.

Žádné komentáře: