Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 7. září 2022

DvaDva srpnovinky a kousek :-)

Už potřetí v řadě (stejně jako 2020 a 2021) jsme vyrazili na Rab, do Kamporu k Editě do apartmánu. Jeden by si řekl, že nás nemá co překvapit, ale chyba lávky. I letos jsme něco našili a to lágry na ostrovech  Goli Otok a Sveti Grgur. Vyrazili jsme tam katamaránem z Loparu a nemělo to chybu. vlaně jo. Chtělo to více nadšení si to procházet, ale s dětmi to jde těžko, zas je to tolik nezajímá :-) A ani letos jsme nejeli rovnou. Tam jsme vyrazili do maďarských lázní Zalakaros, kde jsme našli ubytko přes Hotely.cz a rozhodně jsme tam nebyli naposledy. Moc se nám tam líbilo. Jak lázně, tak město, tak ceny. A příště bych rád do toho Park Innu, protože se jde do lázní suchou nohou "mostem".

Dlouho jsem odolával, ale víc to nešlo a i já si zařídil Revolutku. Ale zatím se učím :-) Ale i to co jsem se naučil mi ušetřilo a já si mohu rvát vlasy... protože X transakcím jsem v létě udělal a nějakou tu tisícku narval bankám, které to fakt potřebují co nejméně.

Týden bez dětí. Polsko jsem zmiňoval, ale stihli jsme toho daleko víc. Návštěva zápasu Slavie v kotli (statečná ženo!) + večeře v Šalandě, running sushi v Bondy, návštěvu Starých splavů a večeři u Mácháče ve Sklípku a i rychlou večeři ve Vistě. 

A taky, oprášil jsem Sony RX100 a vracím se k foťáku. Jen, nabíječka udělala papá, tak jsem musel koupit nový kabel. Našel jsem i službu pro starého Nikona a věnoval ho skautskému oddílu pro celotáborovou hru.

S firmou jsme vyrazili zahrát si fotbal golf ve Strenicích a je to něco, co se dá opakovat a umí to zahrát skoro každý.

Po dlouhé době jsem se chtěl podělit o nějaké Netflix/HBO tipy. Na prvním místě jsou samozřejmě Dogs of Berlin a já si sypu na hlavu, že jsem je tak dlouho odkládal. Dále Klea (doporučuji, oddychovka), House of the Dragon (svět Game of Thrones, ale za mě zatím dost slabé), Sektor (můžu hodně) či Santo (fakt slabota).

Sliby se mají plnit a tak i já plním svůj slib E. Za tábor, pojedeme do Londýna. Ono to není úplně za tábor. Moc tam chtěla a já ji tam chtěl vzít. Tak se to spojilo. Jedeme v listopadu, s Wizz do Lutonu. A když už jsem to kupoval, tak jsem a konečně koupil i WDC. Takže další rok mě zajímají nejvíc libovky s Wizzem :-) Program ladím, nějaká muzea, něco ve městě... ještě zvažuji, zda stihneme navštívit i nějaké naše přátele.... Aktuálně mám tedy koupené 4 cesty. Tenerife s Ryanem z Norimberka přes Malorcu, Londýn s Wizzem z Prahy, Banjul s Brussels z Prahy a nově Sevillu/Malagu s Iberií taky z Prahy. Reportáže budou!

Hlas je náš projekt pro volby. Držte nám palce.

Žádné komentáře: