Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 10. října 2017

Amoma.com s Trivago.com zastiňuje Booking.com

Dlouhou dobu jsem žil v mýlce, že není lepšího vyhledávače ubytování než Booking.com. Začal jsem jej tedy intenzivně používat (samozřejmě, že z pohodlnosti) i pro cesty pro ČR, jako třeba tento víkend do Klimkovic, ale jinak letos už pro Saint Louis, Dakar, Budapešť a další věci v Africe.
 U booking.com mám i historicky největší útratu v mém životě a to za firemní výlet do Dubaje s kolegy v roce 2010 a to 154tis :)

Přehozená cesta na příští týden do Dusseldorfu mě však lehce vycvičila. V DUS se koná veletrh a ubytovací kapacity, jsou příšerné. Přilétáme 19:15 vrtulákem od travelizovaných ČSA a přejen jsme si chtěli dát alespoň jedno altbier. Hledám hledám na Bookingu, ale ceny za čtyřhvězdu kousek od hlaváku od 20tis se mi zdají moc. Pro jednoho. A jsme dva.

Zkouším Agoda.com a to samé.
Trivago.com... už lepší, přihořívá a hážou mě na stránku, kterou jsem doposud neznal, na AMOMA.COM. Vybírám hotel, který je na bookingu.com za 32tis a zde za 16tis. Vyplňuji rezervaci s snažím se ujistit se, že je to opravdu za oba.... za chvíli mi volají, že pokud si to objednám do hodiny, mám to za 15tis. Zatím to mám a věřím, že to i zafunguje.


Abych tady Amomu nevychválil za 1 transakci, ověřuji si Budapešť na příští měsíc.... v poměrně drahém hoelu je zase levnější... sice jen o 500Kč, ale kde je najdete?

Pro další hledání hotelů mám tedy jasného favorita pro první kolo a to je Trivago.com

Žádné komentáře: