Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 7. dubna 2008

Moje karma aneb my name is 

Kdo z vás očekává hluboký článek o cestě do mé duše, nemusí číst. Koho napadlo, že se řídím heslem „Do good things and good things happend to you, do bad things and bad things happyend to you“ (Hi Earl, Hi Crabman) a udělal jsem si list, se taky plete (i když to heslo nepopírám), protože tolik času na sepisování a pak na realizování zatím taky nemám. Nejblíže má moje karma k té pelíškové, jenže Duškovi mělo co hořet, kdežto mně by hlava sklouzla.
Téma moje karma je velmi jednoduchá. Jedná se o moji novou karmu, se kterou zatím vycházím velmi dobře. Vídáme se prakticky každý den. Pomáhá mi udržet se zasycen a kuchyňské nářadí mít přitom v souladu s čistotou 21 století, pomáhá mi udržet se v čistotě a přitom netrpět (omrzlinami?) a pomáhá mi nezmrznout a prohřát si kosti bez kontaktu s ohněm.
Poskytuje mi totiž jednu velmi komfortní záležitost a tou je teplá voda. Ano vážení. K překvapení některých z vás (Kiko, Andrej…) existuje po studeném pivu další luxus, o několik stupňů teplejší tekutina v základním vzorci H2O (bez pěny v základním balení, oproti pivu s omezenějším výskytem). Tedy pouze teplou vodu, protože po shlédnutí jejích log by jste si mohli myslet, že mě vozí do práce a do kapsy mi strká zabalenou spocenou housku s kusem mletého čehosi. Mrkněte na ní, na fešandu, kdo z vás by ji nechtěl doma.

Karma, to je duše, víš…

Žádné komentáře: