Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 31. července 2008

Taksy taxi na letiště Praha Ruzyně? AAA tak si o tom něco řekněme...

Po špatné zkušenosti s taxíkem AAA jsem se rozhodl nelpět na zavedeném a dát šanci něčemu novému. Vždy jsem byl věren AAA taxi, pokud jsem jel taxíkem (a že jsem jim už dal pěkných pár tisíc) a pokud jsem byl vozem, byl jsem vždy spokojen s Modrým Andělem.

Nyní si však díky častým cestám připravuji vlastní minitendr, jak se budu dostávat. Samozřejmě nejoblíbenější variantou je můj liberecký kamarád řidič M, který nejen veze, ale i povídá :-) Ten je ale na Vás moc drahý, takže Vám přináším jiné varianty.

1./ Centrum-Letiště-Centrum za 120Kč je nejlevnější varianta. Busy ČEDAZu jezdí z náměstí republiky a z letiště každých 30min, lístek koupíte přímo u řidiče.

2./ Od baráku za 490Kč až na letiště, tedy v případě, že bydlíte do 22km od letiště a to podle nejrychlejší varianty cesty na Mapy.cz (já bydlím)

3./ Modrý Anděl vozí nejen lidi s promile, ale i obyčňáky. Pokud si člověk nasbírá body na věrnostní kartu, může to být nejlevnější taxi vůbec... nechápu ale, proč při registraci se musí udávat SPZ vozu, kterým jezdíte. (Lákavé ceny s VIP kartičkou má i Kurýr Taxi, ale o nich nic nevím...)

4./ Moje LU je spokojená se City Taxi, takže i ty lze doporučit. Je jistota, že mají dobré pokrytí vozy, i v případě, že neobjednáváte hodně dopředu.

Pokud máte nějakou lepší variantu nebo hodláte provozovat taxi jako v Kyjevě, podělte se do komentářů.

Kdo se chce vézt královsky v růžovém mercedesu za litr, taky může :-)

2 komentáře:

aki řekl(a)...

http://hokej.idnes.cz/hok_1liga.asp?c=A080731_135623_hok_1liga_ot

Unknown řekl(a)...

no zaujimave...vcera som tam bol a isiel som taxikom s oznacenim airport do mesta na hrad za 600kc.taxikar velmi fajnovy tipek,pokecali smebol som na den pozret mesto vysvetlil gde co jak kam mam ist ako,potom mi dal mapu mesta a cislo na mobil a dohodli sme sa na pol 6 na roh parizskej...bol 10 minut skorej...dovezol ma na letisko za 500kc..bol prijemni....bol som velmi milo prekvapeny...:) ne najlacnejsie ale nelutoval som za to co som zaplatil som aj dostal