Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 30. července 2008

Hlava Havla, tělo Ramba


Vezmu to trošku hopem. Doufám, že mi tu zbyli ještě nějací čtenáři, protože prakticky jsem tady na to ani týden nesáhl a ani dnes nevypadá, že bych měl tento týdení plevel čas vytrhat. Dorazil jsem s úsvitem do Kyjeva a myslel jsem, že budu mít času více, ale vezměme to po pořadě.

Minulou středu jsem si dal budíka na třetí raní. Jsem vůl, uklikl jsem se a místo požadovaných 15:40 jsem letěl už v 6:30. Naštěstí ráno na letišti není tolik lidí, stačí se prodrat mezi lety do Larnaky, Šarm Šejchu a Antalie a už si to můžete valit na Prahu. Letadlo plné, vyfasoval jsem protekční místo vedle těhotné s dítětem a za mentálním retardem.
V Praze je teplo, tak už hned ve středu jsem si mohl dát první plzeň. Ve čtvrtek skoro druhou, ale měli jen Stellu. Tentokráte jsem nezapíjel jídlo, ale zajídal pivo, protože jsme s Mírou vzali drahé polovičky do Ambiente Brasiliero. Kdo zná, nemusím rozebírat. Kdo nezná, neřeknu, aby nezáviděl. V pátek jsme šli do kina (nic moc nedávají) na Akta X:Chci uvěřit a po filmu to vidím na Nemůžu uvěřit. S Akty X nic moc společného a hlavní téma se týká dnešního nadpisu, tedy - Stýkat se sním není hamba, hlava Havla, tělo Ramba... (použito z básně Když byl Pepa ještě mladý od Jarka Nohavici)

Víkend jsme zahájili výletem na Housku, ale nikoliv obyčejnou Housku, na Hrad Housku. A líbil se nám. Líbila se nám krajina. Nelíbila se nám propagace léčebny Bohnice, která tam ten den probíhala. Hrad Houska je považován za jeden z nejtajemnějších zámků, tak ho zkuste...
Večer jsme navštívili Hamáčkovi (Kamilu, Lukáška a Honzu) a společnost, hlavně mám chlapům, dělal Walker, nikoliv Texas Ranger, ale Johnie Black Label... možná že ho bylo více, než muselo a podle toho taky vypadalo ráno a cesta do Boleslavi, popřát mamce k svátku. Večer jsme si s přáteli sedli kam jinam, než do Liďáku... a víkend tedy utekl jako voda.

V týdnu jsem se stavoval v naší úspěšné Galerii Fénix a mám malý podnět, opravdu je možné, propagovat v kavárně "FREE WIFI" a pak tam nemít jedinou zásuvku pro notebook? V Café Bar Fénix ANO.


Dnes ráno jsem zaspal. Vzbudil mě taxikář. Čekal jsem žlutý AAA vůz na letiště a místo toho tam seděl nevrlý dědek s čekačkou 160Kč v rozhrkaném VW Passat z padesátých let. Druhým benefitem jízdy bylo striktní dodržování předpisů, nejlépe 45-48Km/H. Což když zaspíte při cestě na letiště, jistě oceníte. V 6h ráno je Praha radarami přeplněná. Příště dávám šanci někomu jinému než je AAA. Rozhodně.

Zítra mě čeká již jednou zažitý zážitek, tak mně držte palce.

1 komentář:

aki řekl(a)...

jo tyhle "střelce" zbožňuju.projedou kuluťákem, najedou do levýho pruhu a se smrtí v očích kulí vzhůru po evropské max. pade