Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 19. července 2008

OK Plus se vyplatí nebo spíše vyplácel?

Již od roku 1997, kdy jsem absolvoval první let s ČSA Praha - Frankfurth, jsem členem OK Plus programu. Po celou svoji českoestonskou spolupráci jsem byl věren ČSA a díky bonusovým přirážkám jsem na lince Praha-Tallinn-Praha sbíral body jak na běžícím páse. Při ukrajinské anabázi jsem začal s Aerosvitem a pak, kdy se ČSA postupně stávali ekonomicky výhodnější, přeskočil k nim a jsem daleko více spokojenější. Takových nás prý je už 325.000 a 8.500 přibývá každý měsíc. Super.

Největší radost mi udělala tato novinka.
Od července mohou cestující ČSA vyzkoušet nový ekonomický salonek v prostorách restaurantu Budweiser Budvar a kavárny Caffé L’attesa na pražském letišti mezi Terminály 1 a 2. Pro členy OK Plusu je zde zdarma připravena káva, čaj nebo nealko nápoj v hodnotě 45 korun. Držitelé zlatých karet obdrží občerstvení i pro jednoho svého hosta, držitelé platinových karet pak pro dva své hosty. Součástí salónku je i bezplatné wi-fi připojení k internetu.

Notebook mám vždy sebou a rád si zpříjemním zbytečně dlouhá čekání (btw čekání na letišti - být tam o 2h předem + 1h cesta + 1h letu + 1h cesta z letiště úplně snižují význam cestování třeba do Berlína, Vídně nebo Bratislavy) a rád si vychutnám kávu za dvojmístnou cenu.

Co však snižuje výhody OK Plusu je růst palivových přípatků, pokles ceny letenek a naopak nárůst příplatkové části. Např místo aby letenka stála 6.000 + 2.000 letisni poplatky, stojí 4.000 + 4.500 letistni poplatky a priplatky. Pokud pak chcete vyčerpat bonusové míle, pořád musíte doplatit 4.500. Dostáváte zdarma vlastně jen měnší část. Krásně to na svém blogu shrnul pinus.

Žádné komentáře: