Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 7. července 2008

Černá kočka, bílý kocour

Crna mačka, beli mačor je naprosto nej film, který jsem viděl tento víkend, tento měsíc a možná (nepočítám svoji Pandu) za hodně dlouhou dobu. Prvotně, když mi LU dívko dávala, jsem se bál, zda to není nějaké příliš intelektuální dílko. Není. Je to o cikánech, východě (díky za Kyjev) a maximálních úletech. Dále film ukazuje možnost rozvoje pro dentisty, kteří v ČR krachují.. tady by měli práce dost. No posuďte sami.
Jsem P-I-T-B-U-L Teriér.

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Jj, musím potvrdit! Jana mi kdysi tenhle film pustila a ačkoliv jsem měl k trochu strach, že mě to nebude bavit, opak byl pravdou. ;) Parádní cikánská komedie!

mk řekl(a)...

ještě že máme Románe takové skvélé holky, co se starají o náš rozvoj.. jinak by jsme jenom chátrali u piva a playstation

Unknown řekl(a)...

Přesně tak! Nejen chlastem a konzolovými hrami živ jest člověk! (tak nějak je to přísloví, ne? :)))

aki řekl(a)...

tygr u pivka přece nechátráme-tam máme ty nej nápady ne :-). jen namátkou-skok plavmo přes felinu, kartáč stodváci v bouli :-) a mnoho mnoho dalšího