Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 16. července 2008

Summize aka Twitter search

Pozornější si všimnou vždy 3 odkazů v pravém sloupci. Jsou to výcucky z Twitteru, službičky na microblogging, zápisky nesmí být delší než 140 znaků. Úchylárna, řeknete si. Možná. Na druhou stranu to je ideální záležitost, jak přes den komunikovat s kamarády. Mně to pomáhá. Je to lepší, než když prudím lidi přes IM, co a jak. Twittnu. Oni twittnou. Přijdou další a říkají, taky bych si twittnul. Mám okno twitter přímo v prohlížeči, nikam nemusím lézt.

Zkuste to taky! Hynku, Viléme, Jarmilo, čtenáři moji věrní, vyzkoušejte to. Zkušený internetový novinář Miloš Čermák si Twitter zamiloval, zjistěte proč.

Nyní Twitter koupil (pro mě dříve neznámou) službu Summize a udělal z ní twitter search. Službičku hledající v krátkých zápiscích. K čemu je to dobré? Třeba k zjištění, co si lidi myslí o filmu Bathory nebo kdo rád chodí do La Casa Blů. Já jsem nyní právě zjistil, kdo že se semnou kouká na první fotbalový zápas - Šachtar - Dynamo nebo že medvěd v zoo napadl člověka. Online svět se přenese srázu offline :-)

Žádné komentáře: