Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 14. července 2008

Blamáž BATHORY, Mareš a jeho fotky a ubrečené počasí

Dneska jsem zase na křídlech Donbassaera přistál v Kyjevě, na zatím nejkratší misi. Další týden zasel letim zpět a pak si tady ale pobudu. Kvalita letadel nezklamala a zase se otevřeli dveře + 2hodiny čekání na pasovou kontrolu je taky lahůdka. Už se těším na nápor návštěvníků na EURO2012. Při této návštěvě se moc nevydařilo počásko, déšť a zima. Ale co, doma je doma a je tam dobře za jakéhokoliv počasí. Kamarádů jsem moc nestihl, když se někdo neohlášeně odsunul na Senec, ale tak snad příště.

Prvně bych chtěl varovat všechny, kteří mají zájem jít na film Bathory. Jak píše iDnes, není to nejlepší film, ale rozhodně nejdražší. Objektivně už to zhodnotil FFFilm. Nám se to nelíbilo, stopáž s reklamama skoro 3 hodiny je vražedná, do půlky jsem nevěděl, o co jde a pak s čarodějnicí jsem zas nevěděl, co je sen a co realita. Divný. Polívka s Mádlem jen podle mě podtrhli zoufalost. Pořád si myslím, že čeští filmaři umí nejlépe hořké komedie typu Pelíšků, Pupenda, Švejka, Vratných lahví.. o "cimrmanech" ani nemluvě. Pokud půjdete, já Vás před BATHORY varoval včas.

V neděli jsem si s chutí přečetl o té super celebritě Marešovi a jeho svatbě. I díky němu mám vyšší návštěvnost stránek. Malá zmínka o jeho aférce s nahými fotkami prudce láká návštěvníky na moje stránky. Prostě nahý Leoš Mareš a jeho nahé fotky letí. (schválně si zkuste na Seznam.cz napsat "nahý leoš mareš") Jedinou opravdovou celebritou co jsem potkal tak zůstala těhotná Lucie Borhyová :-)

Nejvíc se už těši zase do Prahy, i když jsem dnes cestoval jako frajer, páč mám novou tašku, dobrou až na kost.

Žádné komentáře: