Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 5. května 2008

Pátýhopátý a zkušenost s Donbassaero

Pátýhopátý a já jsem zase tady. Díky Mírovi jsem se vyhnul ranní zkušenosti s DPP a mohl se plně soustředit a nechat veškeré překvapení na ukrajinské Aerolinky. Pokud jsem někdy nadával na Aerosvit, tak se omlouvám :-).

První radost byla na Ruzyni. Čekal jsem asi 30minut, u všech letů půl hodiny po mém už svítilo "Gate Open" a my stále neměli pultíky na Check-In. Pak přišla slečna a rusky mi vysvětluje, že jim to nějak "nesvítí" a že je to 135 a 140. Sakra, všechny místa do uličky už byly obsazené a to jsem tam byl čas. Nechápu. Podle mě čekali (marně) na signál z letadla, že přilétá na čas a nechtěli zbytečně kupit zavazadla.

Naštěstí aspoň byl nástup na A4, kde hned vedle je skvělý plzeňský restaurant, který lze z fleku přejmenovat na "Vše za 100" - cola, pivo i kafe :D - ale jinde než na letišti by se sotva chytil... třeba moravské a slezské trhy jsou pro něj absolutně tabu.

Let byl sice kódován i operován Aerosvitem, výkon letu byl ale svěřen "skvělé" letecké společnosti z Doněcka DONBASSAERO (viz Wiki). Letušky se nesmály a na celé letadlo byly jen dvě, jídlo ubohé (jedna houska s máslem a nějaká buchta), organizace na nic a většina místa v kastlíkách nad hlavama byla plná nějakých jejich dokumentů. Opepřeno tím, že vedle mě si sednul chlap s ústním oderém, že napsat že měl v puse jako v polepšovně by pořád znamenalo, že i polepšovna je luxusní sanatorium. Co snídal, netušim.

Co dodat, jsem zase v Kyjevě.

Žádné komentáře: