Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 22. května 2008

Poslední 3 dny nebyl žádnej vošmel

Pro ty, kteří čtou pravidelně MF Dnes poznali, že inspirací pro nadpis byl článek Jak to chodí na detoxu, který vyšel minulý čtvrtek v magazínu MF Dnes a přivezla mi ho LU. V pondělí brzo ráno jsem vyrazil s kolegou pro kolegy na letiště. Taky jsem zaplatil svoji první pokutu, prý za pásy, ale na parkovišti J. Stálo mě to 100hriven, ale to je taky tím, že mám českou SPZ a na letišti je všechno dražší. Policajti tu jsou kyselý, protože přijížděj super voháklý lidi v super kárách co mají prachy a voni nemaj nic. Chápu. Už když jsem jel pro LU mi nepříjemný policajt řekl, ať zaparkuji na "zelené zóně", což je trávník u letiště. Nebyl jsem sám.
Pracovní maraton tří dní obsahoval opět rakové hody, řadu pracovních schůzek a prohlídek objektů a taky docela solidní akci. Ted je cas na další práci a taky si půjdu zajednat letenku do ČR, abych se na Vás pacholky zase mohl podívat.

P.S.: zkuste ve vyhledávání seznamu zadat "nahá petra paroubková" :-) nechápu, jak ty mašiny pracují....

Žádné komentáře: