Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 26. května 2008

Eurovision a šašlik

Deštivé počasí co jste měli v ČR se dostalo i do Kyjeva. První výhodou bylo, že nekvetly tolik stromy a ten jejich bordel se mi nelepil na auto. Žádná další výhoda už nebyla. Naopak. Nedalo se dělat skoro nic. V pátek - první volební den - bylo všude rušno, takové koncerty a stánky s pivem... průtrž mračen udělala své. Výsledky voleb nemá cenu komentovat, nám to tolik neříká... vyhrál minulý primátor, takže asi bude vše při starém a Kličkův pravý hák asi pořádek na radnici dělat nebude..

V sobotu - bylo hnusně - jsem popracoval a posunul nějaké koncepty o fous dále. V neděli mi práci překazila malá nepříjemnost. Otevřel jsem lednici a zjistil jsem, že na nic co zde mám nemám chuť. Všeho jsem se přejedl. I kaviáru.


Vyrazil jsem tedy ke "Kozáčkovi" (místní síť stylových restaurací.. třeba jako má Staráč Potrefenou Husu) na šašlik. Zase mě lehce dostihla ukrajinská vykutálenost. Šašlik za 40 znamená za 100 gramů.. nic jsem neříkal a výsledná cena byla 130. No nic, najedl jsem se dobře a v zápalu boje Vám zapoměl i šašliček vyfotit.

Večer jsem se lehce prošel po hlavní třídě, kde probíhla živý přenos z Eurovize... jak by ne, vyhrál Rus, druhá Ukrajinka. U nás to všechny myslím nechává klidné.

Tak se držte, já mám dneska ofizdej s cestou na letiště a zítra konferenci.

Žádné komentáře: