Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 8. května 2008

Zde nuda, ale červenobílý sen se splnil

Včerejší den byl až moc obyčejný, abych se tady o něm mohl nějak dlouze rozepisovat. Ráno jsem se mihnul v kanceláři a pak to už švihal na letiště, protože přijel můj kolega, který mě zde bude doplňovat/pomáhat/spolupracovat. Pro mě nastal ideální trénink, jak co nejrychleji adaptovat člověka do zdejšího prostředí a skvělá zpětná vazba, zda se bude udivovat stejným věcem jako já. Zatím udivuje.

Na důkaz vlastní převahy západní mocnosti jsme zašli na oběd do McDonalds J.

Večer jsme se marně snažili rozchodit DVD, disky bohužel nejsou, protože mají špatný regionální kód. Kdyby někdo z Vás ITkutilů věděl co s tím (nápady jako nákup nového DVD přehrávače neberu), tak je velmi vítán a pokud to zafunguje, bude i odměněn.

Celosvětově největší událost se však konala v ČR, v Praze, ve Vršovicích, v Edenu. Otevřel se nejočekávanější stadion všech dob, Eden. Pro ty, kteří to zmškali (což tady budou asi úpln všichni), jsem vložil krátké video.


Jen tak na okraj vy šmejdíci vím, že máte volno. My ne. My máme volno až zítra, což je podle me lééépšíííí. :-)

Žádné komentáře: