Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 13. května 2008

Další krok do e-světa a to e-cestování.

Tak jsem udělal další malý krůček do firemního e-světa, ne že bych o něm nevěděl nebo to bylo pro mě něco nového, ale kdo z Vás se na to spoléhá. Po nepříjemné situaci z Jamajky jsem byl hoodně opatrný, kde vytahuji kartu a pak jsem bedlivě sledoval, co se stane. Proto jsem ji prakticky nevytáhl. Ale začal jsem mít problém s transakcemi peněz. Jak jsem neustále dostávat peníze, když je třeba platit řadu věcí - třeba parkování, kafíčka - kde karty neberou. Zlomovým krokem pro mě bylo rozhodnutí "letenkářů" o zmizení klasických letenek. A na těch já jsem teď závislí.
K přechodu na elektronické letenky zbývá 20 dní

Proto jsem dneska "slavnostně" objednal kartu od Volksky :-) a do týdne by tu měla být. Píšu měla. Pokud to modrobílí frajeři fakt stihnou, mají velké plus. Tím, že u nich máme několik firem, myslím, že si nás i trošku váží a opravdu to stihnou. Druhá moje radost je z vylepšeného pojištění. U svojí VISy také jedno mám, ale tohle je o fous lepší. Důležité je to i tím, že bez pojištění u zahraniční firmy Vás neošetří soukromé kliniky a že bych chtěl být nedej bože ošetřován v cirkuse, na jatkách nebo na veterině.. to asi zrovna ne.

Zpátky ale k letenkám. Nový model bude fungovat tak, že si objednám letenku, zaplatím kartou a přijde mi email. Ten si vytisknu, ukážu a oni mě "usadí". Snad už jen ten let je reálný a ne že mě budou scanovat, posílat (mají tak velké schránky, přecejen mám více než giga :)) a pak zas nafukovat. Když vidím, jak tady vše skvěle funguje (jako třeba že věrnostní karta mi domů nepřišla ještě ani po měsíci), docela se na E-Ticket od Aerosvitu těším. A to mě čekají ještě minimálně 2 země k navštívení, tak doufám, že tu jejich stříbrnou kartu budu mít rychle. (stříbrná karta a letecké míle jsou naše oblíbené téma, viď Honzíku :-) - i když ty tvoje od Luftwaffe jsou o něco cenější :( )
Tak mi držte palce.

Žádné komentáře: