Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 7. dubna 2008

UPDATE: Jamajka a kam bude moje příští dovolená

Před svojí cestou na východ jsem si chtěl trošku prohřát kosti a užít si volný čas se svoji LU. Dovolenou jsme měli naplánovanou dávno a jelikož jsme byli loni v Asii, letos jsme chtěli do Karibiku. Podle cen byla dlouho favoritem Kuba, po té Dominikánská republika a já tajně čekoval ceny Jamajky. Co kdyby. Nakonec jsme byli v Samaně, v Dominikánské a moc se nám to líbílo. Cestu zpět nám charter LTU zpestřil mezipřistáním na SANGSTER INTERNATIONAL AIRPORT, Montego Bay, Jamajka. Sice budeme jen v mezinárodním prostoru, alespoň člověk pokouká, podívá a třeba příště se vypraví do země regé.
Měli jsme jen hodinu čas, hlad a žízeň a tak jsme dali pepsinu a přemýšleli, zda pojíst či ne. Těsně před odletovým stánkem – bórdingem – byla docela sympatická putika AIR Margaritta Ville. Dali jsme si burger, zaplatili VISA kartou a odletěli. Loučil se s námi sympatický nápis „Come back, come back to Jamaica“. Odjížděl jsem krásně zasycený a nebýt fotek a zážitků, na Jamajku si nevzpomenu….
.
.
.
. o 4 dny později jsem na poradě a v 7:30 mám 8 zmeškaných hovorů od svého bankéře. Říkám si, zmátlo je, že jsem platil pivo na Dominikánské a o 2h později na Jamajce, jsem já to kujón cestovatel. Bankéř se ptá, zda jsem v Čr, vtipně dodávám, že už ano. On mi říká, že přes noc někdo vyčerpal celý můj denní limit na kartě (rozuměj 20.000 CZK) na benzínkách na Jamajce a zda má kartu zablokovat. Údiv. Zneužití karty v mezinárodním prostoru letiště, žádný pochybný stánek. Blokujte. 2 dny před odjezdem sem. Naštěstí se KB (mnoho díky) pochlapila a druhý den jsem měl kartu novou, sepsal reklamaci a peníze by mi do 40 dní (moc moc doufám) měli být navráceny. Smutná zkušenost.

Proč si myslím, že kartu zneužili tam? Platil jsem na 2 místech, z jednoho se o svoji platbu přihlásili, z tohoto ne. Myslíte, že mi dali burger za 12 USD zdarma a nebo místo platebním terminálem projeli kopírkou? Jedna z odpovědí musí platit.

Je to zkušenost. Příště si beru drobné mince od amíků a kartu nechám v sejfu. Příště hlavně nejedu dělat sponzora na Jamajku, 20.000 za burger je přecejen moc a tohoto levelu jsem ještě nedosáhl. O svoji story se hodlám podělit s vedením Sangster letiště, s českou ambasádou a se všemi německými cestovkami. Pořádek musí být.

Takže místo come back to Jamaica já říkám FUCK JAMAICA!


Update: Dneska mi volala milá slečna z reklamačního a chtěla moje prohlášení + důkaz (potvrzení od zaměstnavatele, návštěva lékaře, výpis z karty), že jsem byl 26.3. v ČR. Můj zaměstnavatel to odfaxoval a do týdne by měla být tato kapitola uzavřena.

P.S.: tady jsem kartu ještě ani raději nevytáhl

1 komentář:

Dasha řekl(a)...

Co jsem byla v r. 2006 v Oregonu/Floride,tak posleze pocatkem unora 2007 jsem sla vybrat necelych 10tis na servis auta. Inu, co se nestalo,jak si tak pospicham,tak me automat zkartoval kartu,ze byla zneuzita. Ja bez auta (v tu chvili) a bez penez (sestra pujcila),jsem musela obvolavat. Moje bankerka nasla mezinarodni blokaci v systemu,ale nebylo jasne proc. Po kratsi investigativni cinnosti se zjistilo,ze to prislo z USA,protoze nastalo jakesi systemove podezreni,ze moje karta byla,ci muze byt zneuzita - detaily nebyly nikdy vysvetleny. Mila karta dorazila do 3 dnu.