Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 8. dubna 2008

Praktická....

Včera jsem usínal s pocitem, že jsem blbec. Nedokázal jsem se prozvonit z domácího telefonu a zjistit tak číslo na domácí pevnou. Svoje číslo, +420777... jsem vytáčel jako 00420777... marně. Sú snad blbé?

Dnes jsem dostal UA mobil. Takže s dělníky z Ukrajiny v čechách mě spojuje další klub, mobilní operátor. Urááá. Chtěl jsem se prozvonit a zase jsem zadal 00420777... a zase nic, 00 jsem nahradil "+", které doma není a fungovalo to, kde je tedy zakopaný pes?

Pes je zakopaný v lidové vynalézavosti, takže vězte, je to takto:

8 10 420777...


kdo to chápe? Snad jen můj bratr s diplomem FELu

5 komentářů:

aki řekl(a)...

ich verstehe den ganzen text gar nicht ja woll :-) also es ist plus oder acht ?

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
mk řekl(a)...

tak když to nenapsal muj FELbratr :-) neni to "+" ale "810" :-)

aki řekl(a)...

Censure auf diesen Seiten ? Hmmm

mk řekl(a)...

"Tento záznam byl odstraněn autorem." -> tzn. autorem komentáře, nikoliv blogu. To není cenzura, ale svoboda (pokud třeba napíšeš něco v nasranosti nebo ožralosti, můžeš to sám po pár hodinách smazat)