Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 23. dubna 2008

Dorazil Vám už pohled?

Nedorazil J. A víte proč děcka, protože je tady asi nikde neprodávají a pokud prodávají, tak je mají tak dobře utajené, že se mi je nepodařilo najít. Obešel jsem (nechci tvrdit že všechny) ale většinu turisticky atraktivních míst v centru a širším centru Kyjeva.Narazil jsem na desítky stánků s odznáčkama z éry SSSR, šálama Dynama, bublifukama Shreka, semínkama ze slunečnice, lízátkama, ale žádný pohled. Asi nechtějí, aby turisti domů něco posílali, nevím.

Proto si prosím vytiskněte některý z mých článků, nalepte ze zadu na vytištěnou fotku a já vám to rád podepíšu, až se vrátím. Jiné řešení asi není. Pro rejpaly, že jsem se málo snažil hledat odkazuji na blog nějakých nadšenců, co tu byli loni a pohledy taky nesehnali...

Žádné komentáře: