Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 18. dubna 2008

Jak je radostí dostávat květiny a letáky s úsměvěm

Zde musí být pro ženy radost dostávat květiny. Všude jsou stánky a při pohledu na produkty zaplesá srdce. Růže mají květy jako pěstičku a co je zajímavé, jednu dvě růže nikdo nekupuje. Když už, tak pořádný puget.. 9,11 žádná výjimka. Cenově nevím, páč nemam komu bych je dával a k večeři by mi nechutnali.


Malý poznatek i z dávačů letáků. U nás, kyselé ksichty nám něco rvou do ruky a tváří se uraženě, že si to od nich nevezmu. Ideálně, kdybych si vzal 2,3, měli to rozdané a mohli na panáka. Tady je to trošku jiné, smějou se, hezky pozdraví.. říkám, to je tak dobře platí nebo proč?
Každý leták je totiž podepsaný kódem roznašeče (někdy jeho razítkem) a jeho odměna závisí i na tom, zda se uskuteční obchod. Přímá motivace neobtěžovat, ale vybírat jen lidi se zájmem. Dnes mi slečna na kávu zdarma nabízela leták a když jsem nechtěl, řekla, ať si to rozmyslím, že mi ho dá i po tom. Proč někomu nutit něco, co hodí do koše, nenakoupí, já nevydělám. A tak se letáky dostávají do rukou jen opravdovým potenciálním klientům.

Tak hezký víkend, děcka.

Žádné komentáře: