Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 7. dubna 2008

První víkend…

Nevím, zda mám stále používat předponu první, i když to první je, aby to neevokovalo známe Bravo čtení „tenkrát poprvé“ (nebojte, není to o Kikovi), tedy žhavé titulky a pokleslý obsah. Protože i druhý víkend bude poprvé, třetí víkend rovněž poprvé a tak dále.
Každopádně uplynulý víkend jsem strávil pohodou a aklimatizací. Rušivým momentem pro mě, vyznavače dlouhého spánku je parkovací systém.
Tam kde bydlím není podzemní garáž a stát na ulici není zrovna bezpečné. Mám domluvu s garážemi vedle, že tam mohu odstavit auto, ale jen na noc, takže každé ráno musím co? Ano. Vyjet a zaparkovat na chodník. Jak u blbejch.. a je to potřeba udělat nejdéle mezi 9-9:30. Dneska jsem potom ještě šel spát. To auto je tam na černo (byť jako černé barvy je všude na černo) a každý den mě stojí 15-20Hriven, podle toho do kterých jedu a kdo tam je. Měsíčně to je 600hriven, což je více než minimální plat, což páni hlídači nemají špatné. Druhá potíž je v jejich mentalitě, vše jim trvá, přemýšlí vymýšlí… jsou na pěst, já tolik času nemám  Ale co mi jiného zbývá.. no řekněte. V sobotu jsem neměl velké plány a tak jsem zahájil monitoring bloku kde bydlím, kde nakupovat, jíst pít a podobně a pak jsem již spěchal na stadion Dynama Kyjev na zápas s Metalurgem. Nebudu Vám popisovat žádné sportovní novoty.. jen pár překvapení. Prvním bylo že v okruhu 1km od stadionu stáli policisté v rozestupech 5m na každé straně a dbali na bezpečnost. To jsem nečekal, ale potěšilo mě to. Bál jsem se, že jako bývalý bolševický klub (jako ruďoši u nás) bude mít za fanoušky zvěř. Překvapení druhé, rotvailer má jako policejní pes lepší respekt. Největší překvapení třetí, proč má každý v ruce noviny. Ano vážení, ono občas prší, stadion nemá střechu a tak na lavičce vás vítá loužička  Já noviny neměl, tak jsem aspoň čmajznul půl toaleťáku. (WC mají dokonce klima – ale mezi překvapení to udávat nebudu, tak to má být). Bod 3 = chybějící střecha se mi stal osudným a stadion jsem opustil při průtrži mračen ve 45minutě. O víkendu pršet nemělo, říkala předpověď.. ale soudit se asi nelze. Domů jsem si zkusil metro sám a šlo to, dorazil jsem na poprvé. Pak jsem hledal něco v okolí, kde bych mohl něco slupnout, ale nikde nic. Začal jsem nenávidět notáře, ti byli všude. Měl jsem chuť je buď sníst či vypít  Pokud to teda nebylo nějaké staré maso.

Dnes se scénář opakoval. Spánek Auto. Spánek, ale navíc jsem tam zařadil špagety. Ještě že jsem studoval a chodil do skauta. Mám navařeno i k večeři a zítra k večeři. Neděle byla u mě pracovní a ještě pracovní bude. Proto tedy dopisuji a jdu makat.. ať to tu mám co nejdříve za sebou. Při mých toulkách jsem udělal pár foteček (průběžně doplňované album), je to striktně z okolí kde bydlím.. na větší výlety po hledišti, pardon Kyjevě jsem se ještě necítil, nebyl čas a ani se mi nechtělo.

Mějte se!

Žádné komentáře: