Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 9. dubna 2008

Skvělá pracovní nabídka

Co mě dnes zaujalo při cestě centrem města bylo místní WC. Níže vidíte kabinku, která má dvě WCmísta z každé strany a uprostřed celý den sedí babka a pár centimetrů za slaboučkou zdí každý vykonámvá svoji potřebu. Ona to má celý den z první ruky... do ucha :-)

Přemýšlel jsem, co si musí akusticky užít...
 


Pokud si do takovéto kabinky šamstr vezme nějakou děvu, má jistotu, že to bude trojka :D
Posted by Picasa

3 komentáře:

aki řekl(a)...

zrak-babka se lekne kdyz vidi kdo prichazi
sluch-pak se lekne tim co uslysi
cich-zamota se ji hlava pote co "pociti"
hmat-vezme piroh
chut-a pochutna si...

Bára řekl(a)...

Nazdárek. Jsem nadšená! Lidé co procházejí kolem recepce se strašně diví, čemu se směju (neboj, nikomu jsem nic neřekla). Těším se na zítřejší poznatky. Opatruj se.

mk řekl(a)...

já si jen představuji ten pocit, když se vedle tebe vyprazňuje týpek, co snědl kilo mexických fazolí a zapil podmáslím...