Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 17. dubna 2008

Ryby raky a zkouška

Týden už se zalomil do druhé, z pravidla lepší, půlky a já konečně dosedám k pécé a dávám do kupy pár řádků, aby jste neztratili přehled. V pondělí usedám do auta a jedu do Borispolu na letiště vyzvednout své hosty ,přijíždí šéf, jeho otec a ještě jeden návštěvník. Hned z letiště to bereme na oběd, jak se na správné hostitele sluší, ti kdo neřídí (tedy všichni kromě mě) si dávají stakánka. Po obědě jdeme potrajdat do města a prohlédnout si ho, pak malý odpočinek a sedáme ke stolu, k nějaké práci. Následovala pracovní večeře a odebrali jsme se na byt, ponořit se do papírů. Ráno pak vyjíždíme téměř s rozbřeskem na snídani s obchodním partnerem, pak další schůzky a mezitím jsem odjel dát auto do myčky, což byl taky zážitek. 90% myček jsou manuální, byť auto mejou 2, trvá to 40min. Já přijel, 30min čekal…. Hrůza, ale auto krásně umyté, za 3kila taky paráda. Odpoledne následují další schůzky a pak nákup, protože jsme se rozhodli, že pojíme raky. Kupujeme doslova pytel živých raků, fláky masa, vodu, vodku, zeleninu na salátek, pivo, koření a jedeme domu kuchtit. Raky vaříme s kořením, smažíme maso a k tomu takové zobání naložených hub, česnečku, cibulky, rajčátek, špeku, kaviáru, mrkve..vše moc dobré. No nebudu to moc rozebírat. Jídlo vynikající, pití také, ale ještě ze mě není rus. Každopádně ráno mě hlava skoro nebolela, takže doporučuji Chortizu Platinum. Ráno jsem pak obstál v ukrajinské zkoušce, kdy jsem kopec (něco jako chodkovi sady) při ranní zácpě vyjel po chodníku J, zde běžná záležitost…Včera (ve středu) už to bylo jen na snídani, obídek a hurá do salonku na letišti, kde využíváme možnost ještě po pracovat. Pak jsem doma poklidil nádobí po mejdanu a šel spát….

Co u Vás?

(fotky máte zase aktualizované zde)

Žádné komentáře: