Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 21. dubna 2008

Poměrně nudný víkend

Poslední pracovní den pátek mi utekl jako voda. Byl to takový klid po bouři, tedy po návštěvě a sumíroval jsem potřebné věci, především celní záležitosti. Po práci jsem si nakoupil na víkend a vydal se koukat na nový díl Earla (třetí díl po stávce scénáristů, ale zatím mi přijde že na kvalitu nenavázal.. možná tím, že koukám bez titulků) a film Untraceable (Smrt online), taková oddechovka, doporučuji dokoukat úplně do konce, kde mě dostala poslední hláška (how can I donwload this movie). V sobotu jsem se probudil do slunečného dne, naobědval se (ano, vstával jsem v době, kdy už ostatní dopíjí kávu po obědě) a vyrazil do města koupit nějaký dáreček pro Lu, za to, že mě pustila. Jelikož bylo krásně byly ulice plné lidí. Cestu domu jsem si dal parkem pěšky. Večer jsem si pustil další film, In the Halley of Elah a doporučuji všem ke shlédnutí.. především jsem si odnesl silný zážitek o tom, jak normální slušné lidi změnila bojová mise (zde konkrétně Irák). Naproti tomu neděle byla deštivá – klasické střídání dobra a zla, tedy vody a slunce se stalo kamenným pravidlem. Poflakoval jsem se s pracovními dokumenty a nakonec přeceněn vyrazil na procházku. Zdá se Vám to jako nuda, že nebyla třeba to ani číst? Správně. Tento víkend už mi byl dlouhý, nebylo co dělat a samotnému se mi nechtělo nic  Tak snad už brzo domů. Jinak pár fotek jako vždy v galerii

Napište co u Vás, prahnu po novinkách 

P.S.: nikdy bych tomu nevěřil, ale přišel jsem na chuť Beermixu – pivu s příchutí, konkrétně s višněmi. Asi stárnu a měknu. Na PLZEŇ se ale těšim.

P.S.II: Kiko, are you here?

2 komentáře:

aki řekl(a)...

u nás vše při starém-o víkendu jsem měnil v akvárku vodu a pak máti skládal zahradní nábytek :-) jinak na víkend by měl dorazit Hučky-takže na pátek zamluvím La casu nějaký větší stůl

mk řekl(a)...

no tak dojednano! v Lacase jsme se loucili, muzeme se i privitat.. takze zase rekneme Austikovi, Kikovi, Břichimu... co zkusit Krtka? :-)