Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 23. května 2008

Ukrajinská hudba a opravdu brzké ráno

Dnes jsem vstával opravdu brzy a děkuji za to Aerosvitu a jeho levným letenkám do Prahy či Kyjeva. Vtip je v odletu 6:40, což znamená nejpozději v 5:20 na letišti... tam je to 35min jízdy, tak si to dopočítejte sami.. ale uspora za letenku je zase značná. Takže kolega si to sviští na Prahu a já tu sedím v kanclíku. Projíždím zprávy na internetu a divím se, že nikdo moc neaktualizuje... ono 5:20 asi neni čas plných kanceláří nadšených editorů.. nejlepší je asi ČT24, kde zrovna čtu aktualitku o vysoké "spotřebě" ukrajinských horníků, smutné :( (jo a příbuzní a kamarádi nebojte, jsem v pořádku a omlouvám se, že jsem SMS neodeslal všem)

Pro letenku si jdu dneska. Kreditka dorazila, jak má, ale díky, ale stejně si jdu vyzvednout objednanou letenku do kanceláře Aerosvitu. Prostě e-systém se tu musí zajet, jinak raději dají slevu tomu, kdo to nevyužije - papír je zde papír :-)

Jako malou ochutnávku jsem Vám připravil 2 písně, co nás nejvíce chytli. Koupili jsme si je na CD, můžete stáhnout zde. S cenou CD si tu moc hlavu nelámou, 25-35UAH (80-110Kč) je cena více než příznivá.

Hezký víkend.

Také děkuji šotoušovi Romanovi Provazníkovi za další link :-)

Žádné komentáře: