Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 10. července 2019

TrekingGuru.cz - recenze - podvodníci?

Prvně musím říci, že nevím, zda to jsou podvodníci na 100%, ale vykazují veškeré znaky. Minimálně u mojí objednávky to tak je.

18.6. jsem si na základě pěkných reklam i skladové nabídky vybral Brandit kraťasy a GasMonkey trička a těšil se, že si je vezmu na dovolenou. Vše se tvářilo s dodáním do 10ti dní a tak plán na dovolenou byl jasný. Objednávka přes 3tis, nezdálo se mi to jako málo.
Stejný den jsem navíc objednal i u UncleSam.... hned druhý den jsem měl balík na stole.

1.7. se zdvořile ptám, jak to s objednávkou vypadá.

2.7. večer dostávám odpověď.
Dobrý den,
kvůli rozsáhlému stěhování skladu jsme se s expedicí dostali do skluzu. Vaší objednávku se budeme snažit odeslat co nejrychleji a budeme Vás informovat emailem. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
Jako kompenzaci Vám zasíláme 10% slevový kód: HAPPYHOUR - na další nákup.

3.7. - snažím se dovolat, číslo nikdo nebere. Ptám se tedy, zda mohou nějak specifikovat termín. Přecejen - co s kraťasy a tričkem v září? A taky, rád bych si kraťasy Brandit objednal jinde...

Dobrý den,
chápeme Vás nicméně, momentálně Vám nemůžeme podat bližší informace. 
Pro spěšnou expedici zboží děláme maximum, bohužel došlo k technickým problémům, které jsem nemohli předpokládat, usilovně pracujeme na nápravě. Prosíme o strpení.

Nic. Žádám o poslání do 9.7..

6.7. dostávám email od Zasilkovna.cz
Dobrý den,
internetový obchod Treking nás informoval o Vaší objednávce číslo 2019xxxxx, která bude zpracována společností Zásilkovna.cz. Nyní čekáme na dodání zboží od obchodu a následně je doručíme na Vámi zvolené výdejní místo XYZ.

10.7. DNES. Nic. Telefon zvoní, nikdo nebere. Brzo vyrážím na expedici a bohužel, bez kraťásků brandit :-(

Doplňuji, pro úplnost příběhu....
10.7. Hurá - Email z Trekingguru... nejsou schopni dodat, zakázku tedy odmítám, nemám o ni zájem. Odjíždím.

24.7. Překvapení. Další email ze Zasilkovna.cz

Dobrý den,
Dnes Vám byla odeslána zásilka od Trekingguru.cz. 
Sledovací číslo zásilky: Zxxxxxxxxx7 . 
Stav dodání zásilky můžete sledovat zde:

24.7. - volám. Telefon nikdo nebere..... píšu zásilkovně, stornují to oni.
Z Trekingguru jsem za celou dobu nikoho nezastihl...

Při představě, že bych zaplatil kartou a nebo jim chtěl zboží vrátit, se děsím. Tito šmejdi úplně berou lidem elán, platit cokoliv předem. Aspoň nejsem za troubu, v rukách eshopů....


12 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Mám ten samý problém, sice pouze kraťasy, ale zaplaceno předem....no už to příště neudělám....jinak úplně bez komunikace....někdo další kdo poslal peníze předem anic?

Unknown řekl(a)...

Také stejný problém, kraťasy nikde. Tak jsem zrušila a nakoupila v jiném eshopu (armik.cz)

Unknown řekl(a)...

POZOR!! NEPOSÍLAT PENÍZE PŘEDEM!! Naprosto neseriózní e-shop ohledně přislíbených termínů dodání objednaného zboží a komunikace se zákazníky.

Petr řekl(a)...

Bohužel jsem zaplatil předem za bundu 2419kč 13.8 2019 a stejné chování jak popisujete.Stěhovaní skladu naprostá nekomunikace telefon nikdo nebere nevím co stim .

Unknown řekl(a)...

Taky stejný problém.Objednávka provedena dne 4.7 a do dnešního dne nic.Komunikace za strany prodejce téměř nulová...Nevím,zda je to značkou Pentagon,kterou převážně prodávají a je s ní všeobecně problém i v jiných obchodech.

Unknown řekl(a)...

Mám taký istý problém s trekingguru ,stahovanie skladu a pod. do dnes mi neprišlo nič, čakám už od 10.7.2019

Unknown řekl(a)...

Tak já sem na tom taky úplně stejně!!!

Unknown řekl(a)...

Dobrý den,
velice nás mrzí komplikace způsobené stěhováním skladů. Ztráty způsobené dodavatelem skladovacích a distribučních služeb jsou nemalé. Stěhování bylo naplánováno na léto, tak aby bylo vše připravené na vánoční sezónu. Bohužel v tomto období došlo k čerpání dovolených na zákaznické podpoře, a proto nebylo možné stíhat odpovídat na všechny Vaše dotazy v čas. Všem zákazníkům, kde došlo k pochybení z naší strany byla nabídnuta kompenzace a nebo vrácení kupní ceny. Pokud je zde stále někdo, u koho se tak nestalo, tak mi prosím napište na matak@hi1.cz a osobně zajistím nápravu. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a přejeme příjemný den.
Za vedení společnosti M. Maťák

mk řekl(a)...

Pane Maťáku, jestli jako kompenzaci berete kupon na dalsi nakup u eshopu, ktery nezveda telefon, tak se na me nezlobte, ale smejete se lidem do oci. Rovnez vraceni kupni ceny v momente, kdy nekomunikujete a ani nedodavate zbozi (porusujete tak nakupni podminky i zakony) neni kompenzace, ale povinnost. Jinak zadnou dalsi kompenzaci mi nikdo nenabidl... a podle systemu moc dobre vite, kdo se u vas snazil nakoupit, kdo vam psal a podobne....

Unknown řekl(a)...

Dobrý den,
za vzniké komplikace se ještě jedno omlouvám a pokud mi na e-mail: matak@hi1.cz zašlete Váš kontakt, tak osobně zajistím vypořádání kompenzace k Vaší spokojenosti.

Přeji příjemný den.

M. Maťák

RK řekl(a)...

Čekám přes dva měsíce na zboží a stále nic. Komunikace je mizerná a lživá. Stylu už odesíláme, už odesíláme a nic. Takže mají do konce týdne a budu to řešit jinak.

Pokud jste přišli o peníze s obchodem Treking Guru a nedoručili vám zboží, napište mi to na e-mail: spisyroko@gmail.com, nebo se můžete přidat do skupiny na FB https://www.facebook.com/groups/592108198347981/

Unknown řekl(a)...

Tak,tak sice zboží jen 1200kc ale přeci jen samé výmluvy 🙄🙄