Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 13. října 2019

Přečteno: Jo Nesbo - Nůž (recenze geniální knihy)


Nůž - Jo NesbøHlásím přečteno. Po 5ti dnech z předobjednávky u Albatrosu jsem jedním dechem dočetl jedenáctý díl ze serie Harry Hole od Jo Nesba, novinku Nůž. Musím říci, že se jedná o famozní dílo vypravěče. Snažil jsem se logicky během četby vytvořit si pachatele sám a Nesbo mě v tom parádně nechával (parchant hanebný, určitě to byl úmysl). Až do poslední kapitoly jsem byl přesvědčen, radostný pocit "já na to přišel" mě polechtával a já se těšil, až sem napíšu "Věděl jsem to". Ne nevěděl. Takovou otočku jsem nečekal. Vše do sebe krásně nesbovsky zapadlo, super! Určitě si přečtěte.
Jako velký NesboFan se už těším na další. Problém je stejný, daleko rychleji čtu než Nebo píše a Kniha Zlín překládá :-) Ale stojí to za to!
Kromě série HH1-HH11 (poctivě přečteno) jsem na dovolené rozlousknul knihu Syn, tam musím řící že mi odhad děje šel o něco lépe.

Žádné komentáře: