Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 15. října 2019

Po-prázdni-(tygro)-novinky

Padá listí. Je konec prázdnin. Vše se vrací do svých kolejí. Kroužky, škola, školka, hurá víkend, sakra pondělí. A dokola. Kalendář se plní strastmi i radostmi, plánuji konečně nějaké cesty.


  • Cestopis z Albánie2 ještě stále nemám dopsán. Zatím jsem se zasekl ve Virpazaru, prakticky hned na začátku. Dobrou zprávou však je, že se mi povedlo konečně si dojet pro zbytek fotek z Íránu. Mohu tak dokončit fotoknihu. Plánuji i kalendář svých fotek, ale počkám si ještě na jednu listopadovou cestu....
  • Smutná zpráva zasáhla naši rodinu na konci září. Ve věku 91let umřel dědeček, snad nejvíce inspirující postava naší rodiny, ta opravdová hlava rodiny, člověk, který uměl nejen za svým jít, ale i svého dosáhnout. Dědečku je mi po tobě smutno, odpočívej v pokoji.
  • České televizi se povedlo vytvořit a odvysílat poměrně pěknou detektivku Sever (stejně jako RAPL z Ústecka, náhoda? Nemyslím si...) a pochvalu rovněž mají za přenosy z mistrovství světa v ragby v Japonsku.
  • Na den přesně jsem stihl poslat do reklamace iP XS a užívám si už týden s citelným downgradem na iP-8. Je to sakra rozdíl.
  • Zavřeli Huang He. Moje zdaleka nejoblíbenější asijská restaurace v ČR.
  • Rostou houby jak o život a tak kromě chalupy jsem střihl i Bělou 2x v pracovní den ráno. Kromě sběhu hub (hledat téměř netřeba) i parádní procházka po lese .... vždy kolem 4-5km na čerstvém vzduchu.
  • Daří se mi i na poli dětských výletů :-) Realizovali jsme výlet po Praze vlakem, metrem, tramvají a elefantem přes Nymburk zpět. Po sedmi :) letech jsme vyrazili do Mirakula, poprvné do iQParku v Liberci, po několikáté do Dinoparku a pěšky na Rusalku. Čistě nákupně, s LU pro látky, jsme sřihli po dlouhé době zase Drážďany a věřím, že dlouho ne. Fakt totální nákupní nájezdy!
  • A cestovatelské plány? Londýn s Ryanem jedu už tento týden, pak hned na podzimní prázdniny (škoda že ve stejném termínu mají volno i Němci a tak nelze čekat žádnou lastminute hitovku - aktualizace: Podařilo se na Maltu z Mnichova), Barcelona s Luftwaffe  (a zase zneužitá kreditka) a na konec listopadu jsem koupit s Vuelingem Florencii. 
  • "Mým" oddílům se daří. Slavia - první. Liverpool - první. Borussia (jediná a pravá) Moenchengladbach (a german team) - první. Hokejová Boleslav špička a fotbalová Boleslav - velmi dobře.

Žádné komentáře: