Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 5. září 2019

SK Slavia Praha FC Barcelona - liga mistrů jak víno!

Slavia je podruhé v Lize mistrů. Na předkola jsem poctivě chodil. Do Kyjeva jsem s Leošem na předkolo letěl. Ale hlavní soutěž mi vyšla až teď!
Tabulka těžká jako prase! Dortmund, Inter a FC Barcelona s Messim a kousalem Suaresem. Hned jak nalosovali skupinu (čtvrtek), neměl jsem úplné přesvědčení, že pojedu, ale zájem ze strany takyfanoušků byl tak velký, že dnes (úterý) už mám letenku s Luftwafe, několik pokusů koupit lístky na oficiální stránce FC Barcelona, zneužitou a dnes již zablokovanou kreditku..... (až to dořeším s Komerčkou, rozeberu tento případ zvlášť. Jako minule z Jamajky)

Podzim bude tedy fotbalově našlapaný. Kromě Barcelony mám již opět poptaný podzimní výlet do Londýna na Spurs (snad již opravdu nový stadion) a očkem šilhám po lístkách do Dortmundu... to se dá autem.


Žádné komentáře: