Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 13. září 2019

Zneužití kreditní karty KB

Podruhé.
Poprvé si na mě smlsli jamajčani a i díky Komerční bance vše dobře dopadlo.
Podruhé si na mě smlsli nějací asiati (platba se tváři jako Apple Store Singapore - asi asi jsem nebyl sám) a díky Komerční bance a pojištění Merlin dopadlo vše dobře.
Tato zkušenost mi značně komplikuje rozhodování o převedení účtů jinam, protože v těchto kritických chvílích jsem se na banku vždy mohl spolehnout, byť mě kolikrát umí pěkně naštvat....

Long story short.
Na kreditce se mi v den, kdy jsem se neúspěšně pokoušel koupit lístek na Barcelonu objevila platba. Reklamuji ji, ruším kartu a žádám o novou. Prý reklamaci lze udělat až po zaúčtování platby... za 3 dny jdu na pobočku a transakce tam již není, na kreditce plný zůstatek a nová karta. Vyřešeno ideálně!

Žádné komentáře: