Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 1. února 2019

Dutinovinky v lednu

Varování: celý týden je ovlivněn ucpanýma dutinama. Teprve proplachem a vincentkou to začalo být lepší.

Nejde začít ničím jiným, než že jsem dopsal!! poutavá vyprávění cesty dvou rodin po Balkáně, Expedice Balkan 2018!
  • Silvestrovskou noc nám kromě Kozla11 a Radegastu12 zpříjemnili Legado a Ron Jeremy (kdo to byl?). Především sladké, rozinkové Legado je můj jasný favorit v rumech. Ve vínech téměř všude kraluje Modré Vinařství. Komu jsem to dal, ten mi volal, jak je fantastické. Dobrá práce Libora Čížka!
  • V Poděbradech jsme našli novou cukrárnu a hlavně Muzeum Lega. Vypadá fantasticky a těšíme se tam! Určitě sem naplánujeme jeden z #vlakovylet
  • V lednu jsem spustil plánování letní expedice s paddleboardem (ježíškův poukaz), opět na jih.. Pracovně jsem ji pojmenoval Gyros. Pevné body zatím nemá, je potřeba podrobit diskusi se spolucestovateli. Opět by měla obsahovat městský program, hory, moře a tentokráte snad jednu cestu zkrátit trajektem.
  • Ray Donovan se vrátil a mě to nikdo neřekl :-( Stejně tak jsou zpět i Vikingové. Oba seriály mají jedno společné. Dvacetkrát louhovaný čaj nikdy dobře chutnat nebude. Je to vyčpělé, opakují se dějové smyčky... ztráta času. To samé platí o Raplovi2... jak byla jednička poutavá, je dvojka nudná. Dobře se jeví z novinek jen Most! (nejeví, je to naprostá pecka)
  • Další lednový #vlakovylet byl do Čelákovic a zahrnoval výlet na lince S2 Esko - City Elephantem, což prostě děti ocení. Cílem byla lehce zastrčená (ale vyhlášená!) čínská restaurace Čínské zátiší. Pro mě naprostá pecka. Vývěr originálních jídel... nic levného, ale za to originální!
  • Nikdy jsem nevěřil, jak může být dobrý daněk.... v rámci jedné transakce jsem ho dostal jako akt díku. Celou kýtu. Už byl guláš, řízek třený česnekem i na smetaně a stále se nemůžeme nabažit. Dančí je tak pro mě lepší jak deset pět lahví rumu. A to jsem našel jeden velmi zajímavý!
  • V rámci inspirativního čtení bych rád vypíchl dvě věci... Z deníku investora od Ondřeje Fryce, zakladatele Mall.cz a Tomáše Čupra z Rohlíku. Ten i přes určitou dávku sebestředné arogance dokáže řadu věcí zajímavě pojmenovat.
  • P330 od Nikona jde do kytek. Vybírám tedy náhradu.... především z ohledem na jarní "i" cesty. Ty už mají termín i posádku, ladíme detaily :) Mají už i letenky a teď se jen domluvit na programu. Těším se jak malej.


Žádné komentáře: