Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 5. února 2019

SALOMON - Evasion 2 Aero a tím mám vše!

Co se v mládí v Hudy naučíš, dále na netu najdeš. Výborná zkušenost s první řadou Salomon Evansion Aero mě nedala na výběr a po té, co první řada semnou prošlapala Senegal, Zambii, Botswanu, Izrael, Maďarsko i Albánii, bylo potřeba jít do nových. Mé oko padlo opět na Salomon a na druhou řadu stejných bot.

Dodnes si pamatuji letištní rozhovor s Ondrou, kdy jsme s pivkem čekali na ranní let TAPu a já mu říkám, že mám fungl nové boty. On na to, jak dlouho? Já říkám, podruhé, ale body jsou to kvalitní. Načež on, to je málo. Chce to aspoň 14dní nosit. 

Již v letadle jsem pochopil, jak má pravdu. Boty tlačily, ale když jsem je sundal, noha nechtěla zpět.... celé dny jsem trpěl. Dnes bych boty nesundal, jak jsou super. Poučení je, mám měsíc do první cesty! Moje výbava zdá se být kompletní, doplnil jsem batoh i foťák, a jsem připraven na nová dobrodružství!

Žádné komentáře: