Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 4. prosince 2023

Dvacet tři konec roku - 1.díl

 Letos jsem na novinky celkem kašlal. Tak jasně, nová práce, nový systém organizace. Prostě řada věcí se měnila a nebylo třeba tolik času, chuti atd. zapisovat. Nicméně cesty dokumentuji celkem pravidelně, co nemám, mám rozepsané. Přípravy taky jedu a teď je venku více sněhu, tak bude i více času.

  • ano, letos sněží od listopadu. Nevídané. Fakt jako sype.
  • opakuje se situace z loňska a konec listopadu patří nemocem. Letos to spadlo i na mě, zánět průdušek s antb. To mě dost brzdí v nákupech a vymýšlení a celkově naladit se na vánoce. Naštěstí, jsem pro letošek žádné cesty neplánoval a poučení je ani neplánovat. Takže jsem nemusel nic rušit!
  • pořídilo se mi nový ntbk, opět Zenbook od Asuse, který jsem již jednou měl. Prostě si sedíme. Mám z něj radost.
  • kotel Immergas nás zase vypekl. Zrovna, když byla rozlučka se sezonou fotbalu na mém oblíbeném Rožátově. Co se dá dělat. Kotel vypnut, teplo dodává krb (ještě, že mě osvítilo a udělal jsem ho i v bytě), ale nemáme teplou vodu....
  • EURO2024 rozlosováno! Euro 2020 mi zkazil covid, měl jsem lístky do Glasgow na zápas s Chorvaty. Euro 2012 jsem si mega užil, tak je na co navazovat. Vyplňujeme všichni formulář, snad nějaké lísky zbydou....
  • BK Boleslav je letos zase "barážová"... resp má di baráže nejlépe našlápnuto. Já v nové sezoně nebyl ještě ani jednou... asi je to tím, že za posledních 12-14 let poprvé nemám žádnou kartičku.....
  • Začal advent a sním i vánoční trhy a večírky. Za mě jsou stěžejní 3 - jeden od práce, jeden od CDB a večírek gentlemanů v Praze.

Žádné komentáře: