Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 22. ledna 2020

EURO2020 - Pack your bag to Glasgow, my friend!

Evropský šampionát je snem a téměř povinností každého správného fanouška míčové kopané, fotbalu :-) Když myslím povinností, tak mám na mysli především o své účasti aspoň přemýšlet a sledovat. Návštěva fotbalové stánku je již jen absolutní třešničkou na fotbalovém dortu.
Poslední roky jezdím po evropských fotbalech pravidelně, ať již se Slavií Praha nebo do Londýna. Možnost rozšířit své fotbalové obzory a přidat do sbírky další účast po návštěvě MS2006 v Německu a ME2012 ve Vratislavy mě tudíž enormně lákala. Proto jsem rád, že jsem uspěl v pořadníku do Skotska a hurá na zápas s Chorvaty.

Takže jsem neváhal, letenka už je doma. Routing ani společnost nic extra zajímavého, zas se jednou proletím s KLM, kdysi snad nejoblíbenější aerolinky. Na poprvé v 747 s KLM vzpomínám rád. Je docela zajímavé, že jakmile se jedná o nějaký exponovanější termín, lowcostovky jsou o ničem a nastupují zase klasičtí přepravci. Pro tento trip jsme se rozhodovali mezi British Airways a KLM, do Barcelony se nejlépe tvářila Lufthansa. Letenku opět dodal Pelikán.

Žádné komentáře: