Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 1. ledna 2020

TygroVánoce s Watch v kostce

Rozbaleno a máme to za sebou. Tak zas za rok. Ač jsem toho chtěl málo, bylo toho zase moc.
Ježuch mi naježil krásné dárečky, podporující mého cestovatelského ducha, a tak to mám rád. Pár tajných přání sice neodhalil, ale ty už si objednám v klídku online sám :-) Nejvíce musím ocenit ty dárky, které pro mě někdo vyrobil sám... v dnešní době je to rarita a jsem rád, že patřím do té menší skupiny, která může říci, ano, někomu jsem za to stál. I já jsem se snažil....
  • Vánoční shon pro mě byl ukončen luxusní páteční besídkou CDB, tentokráte na Rožátově. -To, že nás tam nechali do 2:30 je super, to že měli pořád náboje do jégrbomb už tolik ne. Bylo to hotové odstřelování Leningradu a já skončil total down po celou sobotu. Stejně jsem ale večer stihl vyzvednou hlavní - vlajkový - dárek v Alze.
  • V neděli jsem se otočil pro větší nákup v Makru a pak jsme si udělali krásný klidný a odpočinkový oběd Na Krásné vyhlídce a pak už jen odpočívali - děti trápil viróza. I proto jsem večer vyrazil na "Setkání u svařáku a klobásy" na Bezruče sám. Zda se podaří položit základ tradice se teprve uvidí, docházka ale nic moc.
  • V pondělí jsem balil dárky jak o život. A večer se mohl pořádně pověnovat Netflixu.
  • Úterý štědrý den a v očích nejmenších totální nervozita, co dostanu? Dopoledne si lebedíme a já sháním rohlíky :-( pak jedeme k našim na oběd, odpoledne peču kapří řízky - loni jsem se osvědčil.
  • Středa. Chystáme na velkou rodinou oslavu v Sokolovně, je nás už k padesáti. Nepiju, tak aspoň do ostatních nalévám Legado - vlajkový rum vánoc.
  • Čtvrtek. Leo Expres z Kolína do Olomouce s LuTetě. Příjemně strávený den a MX si užil cestu jak nikdo. Oproti loňsku letos nemám žádné výhrady. Slušný personál, neprudili s doklady pro děti a toalety čisté. Je vidět posun. Navíc - a to nevím zda je dobře nebo špatně - připisují docela slusný cashback, a tím mě nutí je pořád používat dokola. Ještě ujedu za 386Kč a už mám cashback 7,5% .... ono ne že by LE něčím extra vynikal, ale staví v Kolíně... Kam příště? To nevim, ale určitě bych rád vyzkoušel jejich nové čínské vlaky Sirius....
  • Pátek. Razím na chvíli do práce a předtím ještě do Alberta na nákup. Když vidím něteré, kolik bas vrací a kolik berou, musel jsem se za jednu dopitou úplně zastydět. Po práci na poledne na squashík, domů na oběd a pak odpolední procházka Vrchbělou zakončená v cukrárně Flora. Příjemný den.
  • Sobota. Výlet vlakem. Z MB město do Libošovic v počtu 20ks CDB, včetně psů a dětí. Super vánoční výšlap k hradu Kost a restauraci Podkost (vím, co se chcete zeptat, Svijany).
  • Neděle. Hned ráno vyrážíme do Prahy na exkurzi Letiště Praha. Po skončení jedeme zavzpomínat do Galerie Harfa + oběd. Měl jsem vymyšleno něco lepšího, ale spokojili jsme se s restauračkou u foodcourtu. Pak jdeme s E na slíbenou VR do herny Avatar. Čuměl jsem, měli plno. Večer ještě s LU na squash. Ano, Watch aktivity na 100% je třeba :)
  • Pondělí. V pondělí razím do práce. Uklidit. Popřemýšlet. Po práci tour de obchoďák a dokupuji proviant.
  • Úterý. Hlídám. Oba. Razíme do ZOO Liberec a pak už chystáme na večerní veselici. Uzeniny od Kopala, rum z Karibiku, pivo z Plzně - může to dopadnout špatně? Nedopadlo!
  • Apple Watch je návykový mor. Jak jsem to mohl nemít? Ježíšek to trefil stejně a tak jedny mám já a jedny Lu. A už aktivně soutěžíme. Věřím, že nás rozhýbe :-) A že se dokopu více hrát squash, zase chodit a občas (2x-3x) měsíčně si jít zaplavat. Jak jsem jen mohl je tak dlouho je nemít?
  • Netflix. Je super. Peaky Blinders s05 již mám za sebou. Zaklínač mě nechytl. Dám mu ještě šanci. Totální pecka je Agent s Boratem.... vtipné je, že Sasha Cohen hraje Eliho Cohena (oficiální jméno původní osoby - předlohy)
  • Valencia. Plánuji a těším se již teď. Snad s ubytováním vše půjde jak po másle.... Emmi má nový batůžek Osprey Koby (chce být cestovatel jako já) a tak si třeba dáme ještě nějakou otočku spolu.
  • S plamenem v očích na další cesty hlásím návrat na diskusní fóra Airways.cz a Akčníletenky.com ... slibuji alespoň jeden tripreport, jak bývalo mým dobrým zvykem... Uměl jsem přinést i zajímavé novinky...

Žádné komentáře: