Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 24. prosince 2019

19ka #online - jak jinak v roce 2019?

Vánoce budou komplet online. Notes, karta kreditnaja a jedu. Začínám z toho mít lehké osypky. Kupuji další a další krámy a nikdo si nic pořádného nepřeje. Letos jsem si stanovil jasná pravidla (především pro děti) a to následovně:
  • Hračka co si opravu přejí
  • Věc, která rozvíjí jejich volný čas (na sport, na trempink, na cestování atd)
  • Společenská hra - zábava pro celou rodinu
  • Knížka - pro mě, patří neodmyslitelně k vánocům jako ponožky 

Plán mám a teď začít :-) Naštěstí čerpám z velké své historie souborů dárkovníků...
V roce 2019 začínám 26.11. (údaj pro statistiky)
  • První nákup jsem udělal na obchodě Grada. Jednak jsem tam chtěl něco pro sebe a za další, za kredit utracený mi dávají ještě jednou stejnou hodnotu na skladovky. Pěkné dětské knížky nestárnou a tak za 4 objednané mám 5 gratis... Doručení do Zásilkovny, palec nahoru.
  • Druhý nákup patří Tiskarena.cz - doručení do Zásilkovny.
  • Třetí nákup - a ted mě stál víc času než jsem myslel - patří Outdoorweb.cz (za zásilkovnu body navíc!). Chtěl jsem vzít na milost MALL.cz, ale fakt to nejde... šmejdi.
  • Čtvrtý nákup putuje do Notina. Ač nerad, posílám pár korun na Kypr (sic!), ale bylo fakt těžký se vyhnout Mallu. Nákupní engine Notina je podobně otravný jako Mallu. Na příplatky za pojištění jsem total alergický. Stejně tak jako na zabalení zboží za tisíce si říci o stovku... Ale což, ne vždy je po mém. Sympatie si Notino nezískalo a i proto jsem košík vykostil jen na nejnutnější minimum. Voňavé sympatie zůstávají u osvědčeného ProdejParfemu.cz (i na ně dojde řada :-))
  • Pátý nákup, klasika. Alza. Alzák je otravný. Ale mám tam firemní účet, posílají mi to do MB na pobočku a jsem tam týdně. I tady ovšem zisky plynou na Kypr :-(
  • Šestý nákup putuje ke zdravému eshopu - www.osatka.cz a rovnou do Zásilkovny. Zajímavé věci tam mají, budu muset více zkoumat!
  • Zasedmé a moje premiéra a uvidíme, co z toho bude. Je to na 100% přání a je to Orion Domácí Potřeby. Dopravu zabezpečuje GEIS.
  • Osmý balíček očekávám z botárny zvané Bella Brutta a přiveze mi to PPL/DPD.
  • Devátý balíček mi přiveze PPL z LidlShopu (na přání). (Pozn.: nakonec změna proti objednávce a PPL vystřídala Česká Pošta.. klaplo to!)
  • Desátou objednávku a další nášup dětské radosti mi posílá dobře osvědčený Maxík.cz v kombinaci se Zásilkovnou!
  • Po jedenácté opět Alzák. Prostě některé věci umít nejlépe, i když ne nejlevněji.
  • Dvanáctka opět Alza. Nikdo jinej to neměl a neuměl. Takže proč ne.
  • Třináctka - konečně na ně došlo - ProdejParfemu.cz. Týden do vánoc se dočkali. A docela slušně velký balík míří do Zásilkovny.
  • Čtvrnáctka míří na předplatné časopisu do Finska, do Ottobre.
  • Patnáctá objednávka patří Grand Restaurant Festivalu. Přijde rovněž emailem.

Zásilkovnu mám prostě rád. Kurýry dělají většinou pomatení lidé (naposledy ze mě dělalo debila DPD a tak jsem si řekl dost!) a já si nemohu řídit čas podle nich. Věta typu "Zásilku vám doručíme mezi 6:30 a 22:00" mě vyloženě ježí chlupy.

S vánoci to úplně nesouvisí, ale machři online jsou SAAL Digital. V sobotu večer nahrány na web 2 fotoknihy k tisku, v pondělí v poledne email, že to už má kurýr. Frajeři. Takhle si to představuji! Jenže jim to zkazila PPL, která nestííííháááá. Doručit jim to trvalo týden....

Vánoční nákupy a nálady kolem sleduji průběžně (20182017201620152014201320122011)

Žádné komentáře: