Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 2. prosince 2019

Chtěl jsem vzít MALL.cz na milost

ale fakt to nejde.... nakupuji batoh pro dceru. MALL.cz ano, má lepší cenu. Je první na Heurece (proč asi - Heureka se sice "prodává", ale nejlépe to vystihuje věta "zůstane doma".... na poli eshopů tak může dojít k podobné situaci, jako na globálním poli vyhledávačů ubytování), ale cenu nesmyslně navyšuje. Dokonce jsem na Mall chtěl přidat ještě krém pro mamku... ale ejhle. Jiný eshop z rodiny.. Vivantis. Ale to jsem zjistil, až u placení a málem bych platil poštovné dvakrát!!! Tak to ne.
Raději si přihodím necelou pajdu a k batůžku (budeme mít stejnou značku :-)) si zacpu pusu pláštěnkou zdarma. Navíc mi to doručí do Zásilkovny.



Outdoorwebe, díky že jsi normální. A já si fackuji, že po první negativní i druhé negativní A I třetí zkušenosti, jsem o MALL.CZ vůbec uvažoval!!!

Žádné komentáře: