Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 30. prosince 2019

Povede se A350 od Qatar Airways na první pokus?

Ladil jsem to skoro měsíc, abych neměl prostoje, abych měl čas si odfouknout, abych něco trošku taky viděl.... a taky, zda by se povedla A350... poslední widebody (subverzema se nezabývám), kterou jsem ještě neletěl. Loni jsem o ní přišel taky jen smůlou, že nemůžu letět o den déle....
Lehce jsem překopal plány ve svůj neprospěch (ano, odlet ve 4:00 a +2,5 layover v Doze je v můj neprospěch) a mám ji tam.

Tak teď už jen to cestovatelské štěstíčko, a povede se!

A jestli ne, a budu smutnej, tak musím zkusit v únoru toto..... protože A350 na pravidelce v Praze se jen tak opakovat nebude. Osobně mám z rozšiřování a dominace Qatar Airways v Praze radost. Kdysi oblíbené Emirates jsou již jen stínem toho, čím byly. DXB je přervané letiště, kde se stojí fronta na WC i vodu, o hnusně přervaném salonku ani nemluvě. (už ani nezmiňuji jejich logo na dresech Realu, ACM, Arsenalu :-( )
DOH oproti tomu je nová, svěží, příjemná... a světe div se, v rámci programu Nic než Katar, lítají katarci i o 20%-30% levněji a luxusněji i v economy... a že to dotují? má mě to vadit? Loňský 5* hotel zdarma taky potěšil :)

Žádné komentáře: