Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 5. prosince 2016

MALL.CZ opravdu a opravdu už nikdy

Když jsem napsal spot MALL.CZ never more myslel jsem to tak. Jenže doba se vyvíjí, eshop mají pěkný a nabídku zboží taky. Říkám si, proč třeba ne.... v práci jsem chtěl udělat kolegům radost a koupit jím kávovar hned první den po návratu z montáže v Indii. Svolal jsem je a dal jsem jim slovo.

Kolegyně ve čtvrtek objednala na MALLu a přesně podle instrukcí zaškrtala dopravu a platbu tak, aby v pátek byl kávovar na místě. V pátek nikde. V pondělí nikde a to ani neprudím s víkendem.
V pondělí hovor na linku MALLu, zakázka je stronována. WTF????? Proč? Kdo? Jak? Chuděrka na lince bez kompetencí neví, nevidí.

Výsledek? Během 30min nakoupeno v Datartu.
Výsledek2? Škrtám si MALL.cz na vždy. Vždyť máme tolik příjemných eshopů....

Žádné komentáře: