Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 21. prosince 2019

Jarní prázniny? Valencie!

Valencii mám na svém cestovatelském listu vysoko již řadu let. Jednou, když tu hrála Slavia, jsem to dokonce i plánoval! Proč jsem nakonec nejel, to už netuším.....

Na včerejší besídce CDB jsem to rozsekl. Zatím co oni plánují jet lyžovat až na rakousko-italskou hranici, já si pojedu lehce prohřát kosti, naládovat se jamonem, paelou a pozevlovat po Valencii. Španělsko mě napodzim úplně nadchlo a tak v tom hodlám pokračovat. Těch míst mám na seznamu daleko víc.....
Odlétáme nakonec z Vídně.... ekonomicky nejvýhodnější... a když už bych to cenově propočítal nastejno s Luftwaffe z Prahy, 6h čekání ve FRA by mohlo být vražedný.... Takhle napohodu nad ránem sedneme do auta a po obědě jsme již ve Valencii. Do Vídně létá Lauda i Wizz napřímo a my zkusíme na každou cestu jednoho. Letenky mi krásně našlo Kiwi, ale koupil jsem je separé..... připlácet Kiwíkům nemělo smysl.

Z Vídně jsem zatím nikdy neodlétal, takže začíná hledání parkingu atd.

Ubytko ve Valencii chci vyřešit bytem přes AirBnB... jedeme mimo sezonu. Dopravu primárně MHD, Cabify & FreeNOW a pěšky. Bude dost času. Z minulého plánu mi tu vyskočila Turistická karta, takže tu taky prozkoumám.... těším se a hned se dávám do plánování :)

A malý fotbalový bonus na obzoru :)
Už je to tady, těšíme se.....

Žádné komentáře: