Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 15. prosince 2019

Před vánočkovinky + Starbucks

Čau lidi!
Před vánocemi je to vždy na palici. Všichni chtěj volno a ono je víc práce. Tak se to nepotkává....

  • Čím začít jiným, než že v MB máme Starbucks. Ano, na západě je to v každém koutě kafárna, ale na zde u nás, na východě bídačeném komanči, je to jednoznačně statusový brand. A jsem rád, že patříme tam... tam na západ!
  • Dárky nějak dávám. Rozepsaný mám i klasický článek 19ka #online, ale postnu ho až s ježíškem. Prostě ze jmen eshopů jde přesně poznat, co bylo a asi i komu koupeno. Objednané ám klobásy, stromek krásný je už ve sklepě. Děti zdobí perníčky.... a tak nějak se chystáme na tu pohodu. Hlavně rum.
  • Výlet do Florencie se mi povedlo sepsat a přidat i nějaký ten povzdech ohledně parkování na Letišti Václava Havla. Co se prvního letu s Vuelingem týče, musím říci že ok. Cestovatelské plány na 2020 taky lehce smolím.... uvidíme, co mi bude naježeno. Každopádně s panem cestovatelem O se chystáme nějak navázat na Senegal a Írán. Já bych tu další Afriku prostě rád....
  • Z cestovatelských restů už mám jen sepsání Balkan2, protože fotky od SAAL už mám doma!
  • E se celkem vydařily dva turnaje ve Florbale a tak doufám, že se super našla.
  • Na vánoce si chystám HBO Go a Neflix. Tak uvidíme.
  • Na vánoční trhy jsme zatím prubli Boleslav a Žitavu. Ta mě nijak nenadchla. Aspoň jsem si nakoupil celý košík ničeho za 75e.
  • Rudý Zeman od Jaroslav Kmenta je doma. Bral jsem poslední výtisk v boleslavském Kosmasu.
  • Účastnil jsem se Slavia-Inter a zkompletoval si tak letošní Ligu mistrů na jeden zápas doma a jeden venku. Podařilo se mi vyjet i na výjezd a mrznul jsem v pátek večer v -3 v Lbc....
  • Účastním se UEFAlístkobraní na Euro2020. V ohni mám želízko do Skotska, tak uvidíme.
  • Rozjel jsem cestovatelsky Instagram... a pro účely tohoto blogu ještě slibuji speciální #tagy pro jednotlivé tripy... Zkusíme hned v lednu (uááá).
  • Za zmínku určitě stojí mikulášská CDB besídka v nové vodácké loděnici.... kéž by to byla tradice!
  • Na vánoce mám připravené i aktivity. Podívejte sami - Olomouc k tetičce vlakem, Riegrova stezka, virtuální reality na Harfě.... k tomu ještě vánoční besídka CDB na Rožátově.
  • Stejně jako loni, kdy jsem na podporu mladoboleslavské porodnice vydražil charitativní dres Davida Bernada, zkusil jsem to letos (vybíralo se na chirurgii) a uspěl. Mám dres Oscara Flynna s číslem 88....
  • Jak jsem doteď mohl žít bez Netflixu? Nechápu.... ale je to láska na první dotek!

Žádné komentáře: